Skip to main content

هفت مرحله مراقبت از پوست در فصل بهار

روش‌های مراقبت از پوست در فصل بهار ،،،تغییر فصل معنای فراتر از تعویض کمد لباس است. ممکن است بخواهید با هر فصل چند تغییر کوچک در برنامه مراقبت از پوست خود انجام دهید. هر بار که بهار فرا می‌رسد ، پوست شما نیاز به تغییر دارد ، بنابراین ما با استفاده از محصولات ، تکنیک ها و آنتی اکسیدان های مناسب مراقبت از پوست، روش های آسان برای دستیابی به درخشان‌ترین و سالم‌ترین پوست خود را شناسایی کرده‌ایم. پیش رو ، نمونه روال مراقبت از پوست بهاری برای زیبایی پوست در تمام طول فصل را مطاعه خواهید کرد.

۱. پوست را لایه برداری کنید

پوست زمستانی می تواند خشک ، پوسته پوسته و کدر باشد. جای تعجب نیست که شما بخواهید قبل از ورود به بهار و تابستان که به احتمال زیاد پوست شما بیشتر در معرض نمایش است ، پوست قدیمی و زمستانی خود را بردارید. بهترین روش برای برداشتن پوست پیر و مات ، لایه برداری است. لایه برداری صورت، سلول های مرده پوستی سطح را از بین می برد و لایه تازه تری از پوست را نشان می دهد. لایه بر داری به پوست شما این اجازه را می دهد تا پوت شما محصولات مراقبت از پوست را به طور موثرتری جذب کند. ماسک های لایه بردار خانه گی بهترین انتخاب برای لایه برداری پوست می باشد این ماسک ها با طرز تهیه با مواد وروش های مختلف در پیج اینستاگرام _arganole آموزش داده شده است.

۲مراقبت در مقابلنور خورشید را افزایش دهید

با بیشتر شدن نور خورشید و دمای گرمتر ، زمان بیشتری در خارج از خانه و قرار گرفتن در معرض آفتاب بیشتر می شود. شما همیشه باید حداقل از کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده SPF استفاده کنید، اما ممکن است بخواهید در بهار و تابستان از ضد آفتاب استفاده کنید. در هر حال استفاده از کرم های محافظ که هم زمان پوست شما را تغذیه می کنند توصیه می شود.

۳. لکه های روی پوست را به حداقل برسانید

آیا لکه های لجبازی مانند لکه های تیره دارید؟ آنتی اکسیدان ها ممکن است کمک کنند. کره کاکائو به آرامی رنگ پوست را یکدست کرده و ظاهر لکه های تیره را هنگام خواب به حداقل می رساند. این محصول برای مراقبت از پوست به صورت موثری رنگ پوست را یکنواخت می کند و باعث کاهش ظاهر لکه های پوست می شود ، با استفاده از کره کاکائو می توانید با پوستی شاداب و با ظاهری درخشان از خواب بیدار شوید.

photo 2020 11 09 12 06 16

۴. پوست را در شب هیدرات کنید

از مرطوب کننده صورت استفاده کنید که پوست شما را آبرسانی و احیا می کند. در شب کرم خواب ضد خستگی آرگان الکسیر را پیشنهاد می کنیم که دارای مزایای آبرسانی ماسک صورت است اما مانند کرم صورت استفاده می شود. این فرمول تازه کننده با اسانس های آرام بخش ، اسیدهای هیالورونیک و ویتامین های لازم را در زمان استراحت به لایه های دورنی پوست شما می رساند ، وجود روغن آرگان در فرمول کرم آرگان الکسیر پوست را سفت می کند و حتی باعث کاهش چین و چروک می شود. همچنین با علائم خستگی روی پوست شما مبارزه می کند. این مرطوب کننده روان کننده به شما کمک می کند با چهره ای شاداب و جوان از خواب بیدار شوید.

download e1650223933463

۵.  با کرم Argan Ole Elxir  پوست خود را شاداب و روشن کنید

یک راه آسان برای گرفتن پوشش و محافظت از SPF کرم Argan Ole Elxir است. یک کرم Argan Ole Elxir فواید زیادی برای پوست دارد و به راحتی می توان عاشق این محصول مراقبت از پوست شد. آنها را می توان با آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات کامل کننده پوست فرموله کرد. کرم های Argan Ole Elxir می توانند باعث تمیز کردن ، روشن شدن ، آبرسانی ، محافظت و صاف شدن رنگ پوست شود. Argan Ole Elxir  به شما چهره ای درخشان و مناسب برای بهار می بخشد.

photo 2020 10 05 12 40 01 e1650267322322

۶. ورزش کنید

این ممکن است مربوط به محصولات مراقبت از پوست یا مواد تشکیل دهنده آن نباشد ، اما ورزش منظم برای سلامتی و پوست شما مفید است. ورزش جریان خون و گردش خون در صورت را زیاد می کند ،گردش خون بالا به دفع سموم کمک می‌کند. ورزش همچنین بصورت یک پاک کننده برای پوست شما عمل می کند، وقتی عرق می کنید منافذ پوست خود را باز می کنید و خاک و آلودگی های مضر را دفع می کنید. پس از یک جلسه عرق عالی مطمئن شوید که پوست خود را کاملا تمیز کنید، زیرا در این زمان صورت شما می تواند محل تولید لکه ها باشد.

۷. نوشیدن آب داغ

بجای استفاده مداوم از چای یا قهوه ،روزانه حداقل ۴ فنجان آب داغ بنوشید،آب داغ گردش خون را متناسب کرده ،سمموم بدن را دفع می کند، به پوست شما آبرسانی کرده ، حرکت روده ای و دفع را منظم کرده و پوست شما را روشن می کند ، در نوشیدن آب داغ مداومت داشته تا معجزه آنرا تجربه کنید.

با هفت مرحله آسان ،می توانید به پوستی جوان و درخشان در تمام بهار برسید. مراقبت از آنتی اکسیدان پوست ، کره کاکائو ، مرطوب کننده Argan Ole Elxir ، ورزش و نوشیدن آب داغ می تواند به شما در محافظت و انرژی بخشیدن به فصول گرم کمک کند.

جهت راهنمای و مشاوره رایگان با کارشناسان پوست ما تماس بگیرید ،و یا به پیج اینستاگرم  شرکت روغن طلای آسیا مراجعه نمایید. تلفن تماس  ۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱  اینستاگرام _arganole