Skip to main content

ورزش شماره ۱ :

ورزش هایی برای شادابی صورت این تمرین باعث کشش ناحیه ی نرم زیر چانه (غبغب) می شود و در نتیجه مانع از افتادگی این قسمت می گردد.

طریقه ورزش: دستها را مطابق شکل مشت کنید.سپس به کمک انگشتان شست و اشاره پوست و ماهیچه های زیر چانه را بگیرید و آهسته به سمت پایین بکشید سپس رها کنید. این تمرین را ۲۰ بار انجام دهید.

ورزش هایی برای شادابی صورت

ورزش شماره ۲:

این تمرین موجب تقویت و شکل گرفتن گونه ها و فشار و انقباض در ناحیه ی غبغب می شود، در نتیجه با انجام مداوم این تمرین مانع از افتادگی غبغب می شود.

طریقه ورزش: به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید. حالا دو طرف دهان را به سمت عقب و طرفین بکشید . دندانها را روی یکدیگر قرار دهید. تا حد امکان دو طرف دهان را عقب بکشید. این تمرین را ۳ بار و هربار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت چند هفته زمان را به ۱۵ ثانیه برسانید.

ورزش هایی برای شادابی صورت

لینک منبع سایت : iranbeautyclini

3 دیدگاه برای “ورزش هایی برای شادابی صورت”

  1. avatar

    سلام من امروز ازتون روغن ارگان خریدم .من چند تا سایت رفتم راستش زده بود قیمت روغن رو ۳۹۵۰۰ .اختلاف قیمت خیلی بالاست.اونا هم مثل شما به محصولشون اطمینان دارن.راستش من یکم احساس میکنم شما زیاد گرون دادین.چون چندتا سایت همه زده بودن ۳۹۵۰۰

    1. avatar

      با سلام و احترام؛
      قبل از هر چیز از خرید و اعتمادتون سپاسگزارم.
      ما روغن آرگان رو با بالاترین کیفیت و به صورت ۱۰۰ درصد خالص ارائه میدهیم.
      اولین و تنها شرکتی هستیم که این محصول رو به صورت کاملا قانونی و با مجوز بهداشت و سازمان غذا -دارو وارد ایران میکنیم.
      کیفیت روغن در خود مراکش مرتبه های مختلفی داره! ما بالاترین کیفیت موجود را ارائه میدهیم و قطعا هزینه ش بالاتر هست.
      می تونم با اطمینان بگم اون محصولی که شما با این قیمت میبینین ، روغن آرگان خالص نیست و با مواد دیگری ( پارافین ، گلیسیرین و … ) ترکیب شده که قابلیت استفاده برای پوست ، مو و ناخن را نداره و صرفا برای مو یا ناخن قابل استفاده ست.
      با سپاس