Skip to main content

کرم آرگان الکسیر

کرم آبرسان و مرطوب کننده آرگان الکسیر تاکنون سعی کرده‌ایم در مقالات مختلف علمی پژوهشی خواص معجزه آسای روغن آرگان خالص روی پوست و مو را برای شما شرح بدهیم ،روغن آرگان خالص با وجود اسید لینولئیک که سرشار از ویتامین E می باشد به یک ترمیم کننده بسیار قوی  تبدیل شده است. از طرفی وجود اومگا ۶ و ۹ همچنین ویتامین A فراوان ،روغن آرگان خالص را به بهترین محافظ پوست در مقابل عوامل طبیعی  چون سرما و گرما مبدل ساخته است، خواص منحصر بفرد روغن آرگان خالص زمانی که در کنار روغن نارگیل،شی باتر و کره کاکائو قرار می گیرد چندین برابر می گردد ،خواص روغن نارگیل از سال های دور شناخته شده است، روغن نارگیل حاوی مقادیر بالای لوریک اسید است که یک اسید چرب اشباع شده با خاصیت ضد میکروبی است. دیده شده که لوریک اسید تورم ناشی از آکنه را کاهش می دهد و همین باعث شده برخی مدعی شوند که لوریک اسید موجود در روغن نارگیل به داشتن پوستی روشن کمک می کند.

روغن نارگیل یک ضد باکتری است،روغن نارگیل نه تنها سرشار ازویتامین ها است، پروتئین هایی مثل کاپریلیک اسید هم دارد که بخاطر خاصیت ضد قارچی شان شناخته شده اند،روغن نارگیل از چربی های اشباع تشکیل شده است. یعنی برای ترمیم طبیعی پوست شما خوب ست و رطوبت پوست را داخلش نگه می دارد. به خاطر همین خاصیت روغن نارگیل هست که خارش را درمان کرده با پوست خشک و پوسته پوسته مبارزه می کند و فرایند بهبود را سرعت می بخشد

روغن نارگیل برای نواحی گردن به پایین هم یک مرطوب کننده عالی است.

خواص روغن نارگیل برای آرنج تیره و درمان زخم هایتان بسیار خوب است ، علی‌رغم اینکه روغن نارگیل با تمام خواص معجزه آسای خود برای نواحی آرنج روی دست و پاها بسیار مفید می‌باشد اما بدلیل وجود چربی های اشباع شده برای پوست صورت‌های که حساسیت زا و چرب باشند بدلیل بستن منافذ پوست می‌تواند ایجاد حساسیت بنماید، از آنجا که در فرمول ترکیبی آرگان الکسیر روغن نارگیل تنها درصدی از محلول می باشد این موضوع تا حدودی برای پوست های چرب و حساس هم مرتفع شده است ، ترکیبات شگفت انگیزآرگان الکسیر با وجود کره کاکائو شفا بخشی بی همتا می گردد.

IMG 1718 scaled

کره کاکائو خالص شامل کافئین، آناندامید، تئوبرومین، فلاونوئیدها، پروتئین، گوگرد، منیزیم، تریپتوفان و پلی فنلها است. همچنین دارای اسیدهای چرب مانند اسید پالمیتیک، اسید اولئیک، اسید استریک، اسید میریستیک، اسید آراشیدیک، اسید لینولئیک، اسید لوریک، گلیسیرید و استیگمسترول می باشد. از کره کاکائو به عنوان یک نرم کننده لب، براق کننده لب و رژ لب استفاده می کنند. کره کاکائو از چسبندگی و کشیدگی لب ها پیشگیری می کندکره کاکائو رطوبت پوست خشک را تامین کرده و از خارش آن جلوگیری می کند. زخم ها و ترک های پوست را کاهش می دهد و حالت الاستیکی پوست را حفظ می کند. آنتی اکسیدان های موجود در کاکائو، می توانند پوست و مو را نیز تقویت کنند.

 کره کاکائوخالص از دانه کاکائو استخراج می شود و برای ساخت شکلات و برخی لوازم آرایشی و بهداشتی، پماد و دارو مورد مصرف قرار می گیرد.کره کاکائو بویی بسیار شبیه به عطر و طعمش مانند دانه کاکائو است. روغنی که از درخت کاکائو به طور سنتی گرفته می شود توسط اقوم آزتک و مایاها( بومیان آمریکا) طی هزاران سال برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار می گرفته است. کره کاکائو بدلیل اسید های چرب فراوان وخواص آنتی اکسیدانی آن التهاب ناشی از زخم را کاهش داده و یک درمان فوق العاده برای مقابله با مشکلات پوستی مختلف مانند اگزما، بثورات، پسوریازیس و غیره  می باشد.کره کاکائو به خاطر داشتن ترکیبی از پلی فنول ها می تواند نشانه های پیری را از بین ببرد. همچنین باعث می شوند تا پوست جوانی و شادابی خود را حفظ کند، پلی فنول ها باعث افزایش سلامتی شما در داخل و خارج بدن می شوند. همچنین برای جلوگیری از لکه های ناشی از آفتاب، چین و چروک های پنجه کلاغی و چین و چروک های ریز بسیار مناسب است.

IMG 20201116 WA0062

تکمیل کننده این خانواده پر خاصیت شی باتر یا همان کره شیا می باشد ،درخت کره شیا در بسیاری از کشورها ی آفریقا ، مانند غنا ،گامبیا ، سودان و بورکینا فاسو ، بصورت جنگلی می روید. شی‌باتر از دانه های درخت شیا (یا کارایت) گرفته می شود. کره شیا مملو از اسیدهای چرب مفید مانند اسیدهای استرئیک ، اولئیک و لینولئیک و همچنین ویتامین ها ، مواد معدنی و کاتچین ها است، کره شیا بدلیل بوی بسیار تندی که دارد برای قابل استفاده بودن بصورت خالص ابتدا تصفیه شده وسپس مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو شکل تصفیه شده و غیرقابل تصفیه از شی‌باتر وجود دارد، ،کره شیا تصفیه نشده برنگ زرد و دارای بوی تند بوده و کره شیا تصفیه شده برنگ سفید و فاقد بو می باشد. شی‌باتر هم برای پوست و هم برای موهای شما فواید زیادی دارد.

IMG 2416 scaled

شی‌باترمی ‌واند به مرطوب شدن پوست‌های که حتی پوسته پوسته و شدیدن خشک شده‌اند کمک شایانی بکند. پس ازمالیدن کره شیا روی پوست ، شی‌باتربافتی مانند روغن به خود می‌گیرد و به سرعت توسط پوست جذب می شود. کره شیا با تامین رطوبت می تواند به رفع سفتی و خشکی پوست کمک کند. کره شیا را می‌توان به عنوان مرطوب کننده در تمام طول سال استفاده کرد. در زمستان در آب و هوای سرد ، وقتی پوست می تواند خشک و پوسته پوسته شود ، هیدراتاسیون را احیا کرده و پوست شما را در جاهایی که ممکن است دچار تحریکات پوستی یا ریختن بیش از حد پوست شوید ، تسکین می دهد. در تابستان ، این محصول عالی است ، پس از یک روز در آفتاب ماندن برای بازگرداندن هیدراتاسیون پوست و آرام کردن پوست استفاده می شود.

استفاده ازشی‌باتر در کرم های دست رایج است ، زیرا می تواند پوست خشک و همچنین کوتیکول های پوست را صاف کند.

ویژگی انحصاری کرم آرگان الکسیر نسبت به کرم های موجود در بازار ،صد درصد گیاهی بودن کرم آرگان الکسیر می باشد، در فرمول کرم آرگان الکسیر از هیچ نوع مواد نگهدارنده و شیمیای استفاده نشده است. ترکیبات کرم آرگان الکسیر خوراکی بوده و در صورت استفاده در روی لب و خوردن آن هیچ نوع عارضه ای ندارد، آرگان الکسیر برای آزمایش های سلامت خود روی هیچ جانور زنده و آزمایشگاهی آزمایش نشده و تنها با استفاده اشخاص به نقاط ضعف و قوت آن پی برده شده است. کرم آرگان الکسیر محصول صد در صد طبیعی و گیاهی می باشد، کرم  آرگان الکسیر برای صورت ، گردن ، دستها ، نواحی آرنج و پاشنه پا توصیه می شود ، باتوجه به گیاهی بودن کرم آرگان الکسیر ابتدا کمی از کرم آرگان الکسیر را روی دست و یا کشاله ران مالیده و با گذشت ۲۴ ساعت اگر ایجاد حساسیت نکرد بر روی پوست صورت استفاده نمایید، ویژگی بی نظیر آرگان الکسیر رایحه کاکائو و وانیل آن می باشد ، قبل از رفتن به رختخواب مقدار کمی آرگان الکسیر را با نوک انگشت نشانه بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید، دانه های ریز محلول در آرگان الکسیر به گونه ای در این فرمول قرار گرفته که ضمن ماساژ پوست و لذت بخش بودن آن در ادامه ماساژ ذوب و جذب پوست می گردد آرگان اکسیرخوابی آرم ورویای را برای شما به ارمغان خواهد آورد ، با استفاده از آرگان الکسیر قبل از خواب زمانی که شما در خوابی آرام به سر می برید پوست شما در حال باز سازی و ترمیم خود می باشد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان پوست و موی شرکت روغن طلای آسیا تماس بگیرید. ویا در پیج اینستا گرام وسایت شرکت روغن تلای آسیا سئوالات خود را مطرح کنید.

تلفن ۸۸۶۶۳۹۶۳- ۰۲۱

www.arganole.comسایت

_Arganole اینستا گرام

IMG 1609 scaled

یک پاسخ به “کرم آبرسان و مرطوب کننده آرگان الکسیر”