Skip to main content

هفت مرحله مراقبت از پوست در فصل بهار

روش‌های مراقبت از پوست در فصل بهار ،،،تغییر فصل معنای فراتر از تعویض کمد لباس است. ممکن است بخواهید با هر فصل چند تغییر کوچک در برنامه مراقبت از پوست خود انجام دهید. هر بار که بهار فرا می‌رسد ، پوست شما نیاز به تغییر دارد ، بنابراین ما با استفاده از محصولات ، تکنیک ها و آنتی اکسیدان های مناسب مراقبت از پوست، روش های آسان برای دستیابی به درخشان‌ترین و سالم‌ترین پوست خود را شناسایی کرده‌ایم. پیش رو ، نمونه روال مراقبت از پوست بهاری برای زیبایی پوست در تمام طول فصل را مطاعه خواهید کرد.

مرور ادامه

مراقبت از پوست در هوای آلوده ،،افزایش آلودگی هوا طی سالهای گذشته تأثیرات عمده ای روی پوست انسان داشته است. آلاینده های مختلف هوا مانند اشعه ماور بنفش ، هیدروکربن های معطر ، ترکیبات آلی فرار ، اکسیدها ، ذرات معلق ، دود سیگار، دود ناشی از سوخت خودروها و سوخت مازوت در نیروگاه ها بر روی پوست تأثیر مخرب می گذارند، دی اکسید نیتروژن ، آلاینده ای که در نتیجه گازهای گلخانه‌ای تولید می شود ، می تواند منجر به تشکیل لکه های تیره روی پوست شود. زیرا پوست خارجی ترین مانع است. اگرچه پوست انسان به عنوان یک محافظ بیولوژیکی در برابر مواد شیمیایی پیش اکسیداتیو و آلاینده های فیزیکی هوا عمل می کند ، قرار گرفتن طولانی مدت یا تکراری در معرض سطح بالای این آلاینده ها ممکن است تأثیرات منفی زیادی بر روی پوست بگذارد. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش با پیری خارجی پوست و سرطان های پوست ارتباط دارد. دود های ناشی از سوخت های فسیلی مانند ،بنزین ، نفت ، گاز ، مازوت… به پیری زودرس و افزایش شیوع پسوریازیس ، آکنه و سرطان پوست کمک می کند. همچنین در بیماری های پوستی آلرژیک مانند اگزما نقش موثری دارد. هیدروکربن های پلی آروماتیک با پیری خارجی پوست ، رنگدانه سازی ، سرطان ها و فوران های پوستی در ارتباط هستند.. با توجه به افزایش سطح آلودگی هوا و اثرات مخرب آن بر روی پوست ،از طرفی کم تاثیر بودن تصمیم ما در کاهش این آلودگی ها ، توصیه می شود از روش برای محافظت از پوست در برابر اثرات آلودگی هوا آگاه و بهره مند شویم .

مرور ادامه

کره کاکائو چیست و چه فوایدی دارد ،، کره کاکائو خالص برای پوست و موی شما معجزه می‌کند. اگر می‌خواهید موهایتان رشد کنند ،پوستی نرم و شاداب داشته باشید، کره کاکائو به شما کمک می کند تا موهای خود را سالم و نرم نگه دارید. کره کاکائو خالص دارای خواص ترمیمی و نرم کننده گی است که باعث سلامت و براق شدن موهای شما می شود. همچنین ، بوی تلخ و شیرین کره کاکائو بسیار لذت بخش می باشد.

کره کاکائو خالص چیست و چه فوایدی دارد

 همانطور که انتظار می‌رود ، کره کاکائو خالص رابطه ای با کاکائو / شکلات دارد. دانه های کاکائو دانه های گیاه Theobroma cacao L است که به نام شکلات شناخته می شود. دانه های کاکائو مشهور به داشتن خواص کم نظیر ی می باشند که هزاران سال توسط تمدن های باستان استفاده می شده است.

مرور ادامه

سه ماده طبیعی برای روشن کردن پوست و حذف لکه های تیره

سه ماده طبیعی برای روشن کردن پوست و حذف لکه های تیره ، اهمیت مراقبت از پوست خود را کمی جدی بگیرید. این بزرگترین عضو بدن شما است و اولین خط دفاع در برابر عفونت و بیماری است. بنابراین با مشاهده هر لکه تیره یا تغییر در رنگ پوست، ضمن مراجعه به یک متخصص پوست ، برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر هرآنچه را که می توانید انجام دهید. خبر خوب این است که شما می توانید بسیاری از مشکلات تغییر رنگ در پوست خودتان را حل کنید.در این مقاله سه راه درمان خانگی  که می توانید آن را برای روشن شدن پوست خود و از بین بردن لکه های ناخوشایند یا لکه های تیره استفاده کنید، آموزش داده شده است. مرور ادامه