Skip to main content

آیا تا کنون در باره مزایای شگفت انگیز روغن آرگان خالص و شی‌باتر شنیده‌اید؟

درخت Argan و درخت Karite) Shea Butter) در یک خانواده قرار دارند، و به همین ترتیب از بسیاری جهات قابل مقایسه هستند. روغن آرگان خالص و شی‌باتر دارای ویژگی های خارق العاده و شبیه به هم هستند.
روغن آرگان خالص و شی‌باتر مرطوب کننده‌های عالی هستند. روغن آرگان خالص به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب غیر اشباع، مرطوب کننده تر از کره شیا می‌باشد. شاید ویژگی منحصر به فرد روغن آرگان خالص در جذب سریع آن به لایه های میانی پوست باشد، روغن آرگان خالص و شی‌باتر کومودوژنیک نمی باشند و ph پوست را به سمت تعادل برده و منافذ پوست با استفاده از روغن آرگان خالص و کره شیا باز نمی‌ماند.

مزایای شگفت انگیز روغن آرگان خالص و شی‌باتر

شی‌باتر یک روغن عجیب و غریب می‌باشد به همین خاطر به آن غیر قابل پذیرش و بزرگ گفته می‌شود البته ما با این عناوین می‌خواهیم به خاصیت درمانی ویژه آن اشاره کنیم. بسیاری از مردم محلی این دو درخت را پسر عموی یکدیگر می‌نامند.

یکی از تفاوت های قابل توجه و مهم بین روغن آرگان خالص وشی‌باتر، هماهنگی آنها در دمای اتاق است. کره شی یک جامد است و روغن آرگان خالص یک مایع است. روغن آرگان خالص تنها روغنی می‌باشد که می تواند با Shea Butter با موفقیت بدون از دست دادن خواص درمانی ترکیب شود. بنابراین پسرعموها در کنار یکدیگر بدون بروز هیچ مشکلی قرار می گیرند.
روغن آرگان خالص و کره شی دارای خواص مرطوب کنندگی و آبرسان عالی هستند که ترکیبی از شی‌باتر و روغن آرگان بخش بسیاری از محصولات ضد پیری را تشکیل می دهند.
روغن آرگان خالص بسیار شگفت انگیز است. روغن آرگان خالص  عطر مخصوص به خود را دارد که در چند دقیقه پس از مصرف این عطر از بین می رود. بهترین قسمت روغن آرگان خالص، نفوذ آن به عمق پوست می‌باشد به همین علت نحوه استفاده از روغن آرگان خالص در شب قبل از خواب پیشنهاد می‌شود که در صبح پوست و موی نرم به شما هدیه خواهد داده.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پوست و موی شرکت روغن طلای آسیا تماس بگیرید .

تلفن :  ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳   پیج اینستاگرام :   _arganole

مزایای شگفت انگیز روغن آرگان خالص و شی‌ باتر