Skip to main content

فواید روغن آرگان برای مو

روغن آرگان اٌله خالص سرشار از ویتامین های E-A اٌمگا ۳ و ۶ و اسید اولئیک و اسید هیالورونیک می باشد. شاید به همین دلیلی با وجود این همه مواد مفید و جذب بالایی که به لایه های میانی پوست دارد یکی از تاثیرگذارترین روغن ها برای تغذیه پوست ومو بشمار می رود. روغن آرگان اٌله بین پولک های مو نفوذ کرده و مقاومت مو را افزایش می دهد. در رشد مو تاثیر بسزایی دارد. بصورت طبیعی به مو آبرسانی می کند و از وز شدن مو جلوگیری می کند.

روغن آرگان اٌله با نفوذ بین پولک های مو، موهای غیر قابل کنترل (وز و خشن) را نرم و لطیف می کند. ویتامین E آسیب هایی را که به دلیل اتوکشی زیاد، حرارت و اکسیدان کردن مو، به مو وارد کرده است را ترمیم می کند.به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو، قابلیت درمان مو خوره های پائین مو را دارد.
روغن آرگان اٌله شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند و نوعی ضد شکنندگی مو نیز محسوب می شود. برای تغذیه بهتر مو علاوه بر استفاده مستقیم از روغن آرگان اٌله، درست کردن انواع ماسک ها نیز به سلامت مو که در اثر دکلره و موخوره آسیب فراوان دیده باشد تاثیر ترمیمی بسیار بالایی دارد.
یکی از ماسک های بسیار مفید که خیلی هم ساده تهیه می شود ماسک زرده تخم مرغ با روغن آرگان خالص و عسل می باشد.

روش تهیه ماسک روغن آرگان خالص:
یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق مرباخوری عسل مخلوط کرده و ۱۰ قطره روغن آرگان اٌله به آن اضافه کرده و با یک چنگال مخلوط می کنیم. ماسک آماده شده روغن آرگان را روی سطح و ریشه مو و پوست سر کاملا ماساژ داده یک کلاه پلاستیکی روی موها کشیده و پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ادامه داده و سپس با یک شامپوی ملایم می شوریم. ماسک روغن آرگان اٌله را یک ماه استفاده کرده و از موهای خود لذت ببرید. یادمان باشد مو و پوست ما همچون اندام دیگرمان به تغذیه مدام نیاز دارد، پس برای ترمیم موهای آسیب دیده از اتو، رنگ مو، دکلره و مواد شیمیای و یا گرمایشی دیگر حتماً هفته ای یک یا دوبار از روغن آرگان اٌله  استفاده نمایید تا شادابی و سلامت موی خود را بدست آوردید.

روغن آرگان اٌله بصورت خالص و مستقیم هم کاربرد بسیار معجزه گری برای پوست و مو دارد که نباید از آن غافل شد.

روش استفاده:
بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.
در هنگام مخلوط کردن رنگ و اکسیدان یا پودر دکلره ۵-۴ قطره به ترکیب اضافه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده و روش های خرید روغن آرگان خالص با ما تماس بگیرید.  ۴-۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳