Skip to main content

روغن آرگان مو۲  بهترین نرم کننده برای مو‌های شسته شده

روغن‌های گیاهی سبک و فواید آن برای مو

روغن‌های گیاهی سبک و فواید آن برای مو ،،سنت قرن ها استفاده از روغن‌های گیاهی برای اهداف آرایشی دوباره توسط اکثر افراد به برنامه مراقبت از مو باز گشته است. روغن های گیاهی علاوه بر اینکه به سادگی موهای شما را مرطوب می‌کنند، فواید ثابت شده زیادی نیز دارند. استفاده از روغن‌های گیاهی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر در محصولات مراقبت از مو را کاهش می‌دهد. روغن‌های تصفیه نشده بکر حاوی مواد مصنوعی نیستند، در حالی که ارزش غذایی خود را حفظ می‌کنند. مواد طبیعی آنها خطری برای سلامتی شما و یا آسیبی به محیط زیست ندارد.

روغن‌های مو می‌توانند کمبود روغن‌های طبیعی را که به دلیل شامپو کردن بیش از حد، فرآوری‌های شیمیایی و استفاده مکرر از اتو و سشوار برای حالت دادن به مو از بین رفته‌اند، را جبران کنند.

IMG 0610 scaled

روغن های سبک در مقابل روغن های سنگین

روغن های سبک مو به سرعت به ساقه مو نفوذ کرده، بدون اینکه موهای شما احساس چربی یا سنگینی کنند. روغن‌های سبک به دلیل ساختار مولکولی کوچکی که دارند، عمیق تر به مو نفوذ می‌کنند، در حالی که روغن‌های سنگین فقط روی موهای شما می‌نشینند.

روغن‌های سبک‌تر برای هر نوع مویی عالی عمل می‌کنند، اما مخصوصاً اگر موهای ظریفی دارید که فاقد حجم و تقویت هستند، روغن‌های مو بسیارمناسب هستند.

روغن آرگان خالص برای موهای بدون آسیب

روغن آرگان خالص که با نام روغن مراکشی نیز شناخته می‌شود، از هسته‌های موجود در میوه درخت آرگانیا اسپینوزا به دست می‌آید. روغن آرگان خالص که به عنوان “طلای مایع” شناخته می شود، سرشار از اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A و E است که با هم کار می‌کنند تا مو‌های شما را سالم نگه دارند.موهای ضعیف و آسیب دیده: مطالعات نشان داده اند که روغن آرگان خالص می‌تواند مو‌های آسیب دیده ناشی از مواد شیمیای را بهبود بخشد. با استفاده منظم از روغن آرگان خالص به بهبود موهای آسیب دیده و کاهش شکستگی و شکافته شدن انتهای مو کمک می کنید.

IMG 2183 scaled

روغن هسته انگور: سبک ترین روغن مو

روغن هسته انگور از دانه های انگور که محصول جانبی فرآیند شراب سازی است استخراج می شود. این روغن سرشار از اسیدهای چرب مفید، ویتامین‌های A، E، K، B6 و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که موها را سالم نگه می‌دارد. فقط مطمئن شوید که آن را دور از نور و گرما نگهداری کنید!

روغن هسته انگور از سبکترین‌روغن‌های گیاهی مناسب مو می‌باشد . روغن هسته انگور موها را هیدراته نگه می‌دارد و از آسیب توسط  روغن های طبیعی پوست سرجلوگیری می‌کند. کوتیکول مو را تغذیه می‌کند، وز شدن مو را کنترل  و موها را نرم و ابریشمی می‌کند.

روغن هسته انگور تقریبا بلافاصله جذب می‌شود و پوست سر را مرطوب می کند تا از پوسته پوسته شدن و شوره سر جلوگیری کند.

download

روغن بادام شیرین مناسب برای فرق سر تا نوک انگشتان پا

روغن بادام شیرین از دانه های خرد شده بادام خوراکی که از درخت Prunus Amygdalus Dulcis به دست می آید، روغن بادام شیرین منبع خوبی از اسید اولئیک و ویتامین های A، B، D و E است و دارای خواص نرم کنندگی، بازسازی کننده و ضد التهابی است.روغن بادام شیرین به عنوان یک روغن سبک وزن، می تواند برای مبارزه با خشکی بدون سنگین کردن مو استفاده کرد.روغن بادام شیرین رطوبت را در مو قفل می‌کند، خاصیت ارتجاعی مو را افزایش می‌دهد و از شکستن و شکافتن مو جلوگیری می‌کند. بافت های پوست سر را نرم می‌کند و خشکی، خارش و شوره سر را از بین می‌برد.

download 1

روغن آرگان مو۲، معجزه‌ای از ترکیب بهترین ‌روغن‌های سبک

روغن آرگان مو۲ ترکیبی خارق‌العاده از روغن آرگان ، روغن هسته انگور ، روغن بادام شیرین با رایحه‌ ماندگار روی مو طراحی و تولید شده است ، روغن آرگان مو۲ ضمن دارا بودن همه خواص روغن‌های ترکیب شده ، از بافت بسیار سبکی برخودار است، فرمول بکار رفته در روغن آرگان مو ۲ محصولی منحصر بفرد برای مو‌های شما تولید کرده است، نرمی، لطافت ، درخشندگی و از هم مهم‌تر رایحه بسیار عالی روغن آرگان مو۲، مو‌های شما را متفاوت خواهد کرد.

چه نوع موهایی از روغن آرگان مو۲  سود می برند؟

کاربرد روغن‌های طبیعی برای تقویت و محافظت از مو در قبل از شستشو بر کسی پوشیده نیست ، امروزه روغن درمانی برای اکثر مو‌های آسیب دیده و یا در روتین مراقبت از مو استفاده می‌شود ، روغن‌های گیاهی بهترین انتخاب برای تقویت مو در قبل از شستن مو و دوش گرفتن  می‌باشد،استفاده از روغن های گیاهی بکر پس از شستن مو‌ها ،موجب  ماندگاری بوی روغنی وگاهن چربی اضافه روی مو‌ها خواهد بود.روغن آرگان مو ۲ ترکیبی از سبک‌ترین روغن‌های گیاهی، ضمن جذب شدن کامل به ساقه مو رایحه بسیار دلپذیر به مو‌ها خواهد بخشید، روغن آرگان مو ۲ بهترین نرم کننده طبیعی برای استفاده در بعد از شستن مو‌ها می‌باشد .

روغن آرگان مو۲ برای جلوگیری و ترمیم آسیب‌های وارده، به تارهای مو نفوذ می‌کند و موهای شما را نرم و ابریشمی می‌کند. همچنین به موها حجم داده و درخشندگی سالمی به موها می‌بخشد.

روغن آرگان مو۲ محافظی عالی برای موهای شما قبل از استفاده از اتوی مو و سشوار می‌باشد، روغن آرگان مو۲ با قفل کردن رطوبت در ساقه مو مانع از صدمات اتو کشی و سشوار روی مو شده ، و موها رطوبت خود را از دست نمی‌دهند.

IMG 0608 scaled

زمان و روش استفاده از روغن آرگان مو۲

روغن آرگان مو۲ ترکیبی منحصر فرد برای استفاده بعد از شستشوی مو‌ها می‌باشد، روغن آرگان مو۲ را برای ساقه‌های مو باید استفاده کرد، پس از شستشوی مو و خشک کردن مو توسط حوله در حالی که مو ها هنوز کمی نمدار هستند روغن آرگان مو۲ را به آرامی روی ساقه مو بمالید، ویژگی مهم روغن آرگان مو۲ استفاده برای قبل از اتو کشیدن یا سشوار زدن می‌باشد ، قبل از اتو کشیدن مو چند قطره روغن آرگان مو۲ را به ساقه مو مالیده و با یک شانه دندانه درشت در سطح مو پخش نماید، سپس از اتو و یا سشوار وخشک کردن مو استفاده کنید، روغن بادام شیرین موجود در روغن آرگان مو۲ ساقه مو‌ها را در مقابل حرارت اتو حفظ کرده و رطوبت را در مو نگه می‌دارد، روغن آرگان مو۲  مناسب برای ساقه مو می‌باشد بنابر این از روغن آرگان مو۲ برای ریشه و کف سر استفاده نکنید ، در صورتی که نیاز به تقویت ریشه و کف سر دارید از روغن آرگان مو۱ پیش از شستن مو‌ها استفاده نماید،۵ تا ۱۰ قطره روغن آرگان مو۲ ،بستگی به حجم موی شما برای نرم کردن و درخشنگی مو‌ها کافی می‌‌باشد ، اگر نیاز به اتو و یا سشوار دارید ابتدا چند قطره روغن آرگان مو۲ را روی مو‌ها بمالید و پس از اتمام اتو کشی و یا سشوار مجدد چند قطره روغن آرگان مو روی مو ها مالیده و با یک شانه دندانه درشت روی سطح مو پخش نمایید ، با استفاده از روغن آرگان مو۲ از لطافت رایحه دلنشین مو‌های خود لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پوست و موی ما تماس بگیرید

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام : _arganole