Skip to main content

چگونه به رشد و تقویت موهای خود کمک کنیم ،،روغن کنجد یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو می‌باشد، روغن کنجد مشتق شده از دانه‌های کنجد‌، قدیمی ترین روغنی است که بشر تاکنون از آن استفاده کرده است.

دانه‌های کنجد به قدری ارزشمند هستند که اسطوره‌های هند باستان از آن به عنوان نماد جاودانگی یاد می‌کنند!

روغن کنجد چیست؟

روغن کنجد یا Gingelly Oil یک روغن گیاهی است که از دانه های کنجد به دست می آید. دانه های کنجد عمدتاً در آفریقا و برخی از مناطق شبه قاره هند کشت می شوند. وقتی این دانه ها می رسند، پوسته بیرونی آنها می ترکد. سپس روغن از این دانه ها با روش های فشار دادن یا برشته کردن استخراج می شود.

مرور ادامه

۱۰ روغن موی سبک و فواید آن برای مو

آیا روغن‌های گیاهی سبک برای مو مفید هستند ،، سنت قرن ها استفاده از روغن های طبیعی برای اهداف آرایشی مجددا به برنامه مراقبت از پوست و مو باز گشته است، روغن های طبیعی علاوه بر اینکه به سادگی موهای شما را مرطوب می‌کنند، فواید ثابت شده زیادی نیز دارند. استفاده از روغن های طبیعی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر در محصولات مراقبت از مو را کاهش می‌دهد. روغن‌های تصفیه شده بکرحاوی مواد مصنوعی نیستند، در حالی که ارزش غذایی خود را حفظ می کنند. مواد طبیعی آنها خطری برای سلامتی شما و یا آسیبی به محیط زیست ندارد.

روغن‌های مو می‌توانند کمبود سبوم را که به دلیل شامپو کردن زیاد و استفاده از فرآوری‌های شیمیایی و حالت دادن مکرر مو با وسایل حرارتی از بین رفته‌اند راجبران کنند.

مرور ادامه

روغن آرگان مو۲  بهترین نرم کننده برای مو‌های شسته شده

روغن‌های گیاهی سبک و فواید آن برای مو

روغن‌های گیاهی سبک و فواید آن برای مو ،،سنت قرن ها استفاده از روغن‌های گیاهی برای اهداف آرایشی دوباره توسط اکثر افراد به برنامه مراقبت از مو باز گشته است. روغن های گیاهی علاوه بر اینکه به سادگی موهای شما را مرطوب می‌کنند، فواید ثابت شده زیادی نیز دارند. استفاده از روغن‌های گیاهی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر در محصولات مراقبت از مو را کاهش می‌دهد. روغن‌های تصفیه نشده بکر حاوی مواد مصنوعی نیستند، در حالی که ارزش غذایی خود را حفظ می‌کنند. مواد طبیعی آنها خطری برای سلامتی شما و یا آسیبی به محیط زیست ندارد.

روغن‌های مو می‌توانند کمبود روغن‌های طبیعی را که به دلیل شامپو کردن بیش از حد، فرآوری‌های شیمیایی و استفاده مکرر از اتو و سشوار برای حالت دادن به مو از بین رفته‌اند، را جبران کنند.

مرور ادامه