Skip to main content

کره کاکائو چیست و چه فوایدی دارد ،، کره کاکائو خالص برای پوست و موی شما معجزه می‌کند. اگر می‌خواهید موهایتان رشد کنند ،پوستی نرم و شاداب داشته باشید، کره کاکائو به شما کمک می کند تا موهای خود را سالم و نرم نگه دارید. کره کاکائو خالص دارای خواص ترمیمی و نرم کننده گی است که باعث سلامت و براق شدن موهای شما می شود. همچنین ، بوی تلخ و شیرین کره کاکائو بسیار لذت بخش می باشد.

کره کاکائو خالص چیست و چه فوایدی دارد

 همانطور که انتظار می‌رود ، کره کاکائو خالص رابطه ای با کاکائو / شکلات دارد. دانه های کاکائو دانه های گیاه Theobroma cacao L است که به نام شکلات شناخته می شود. دانه های کاکائو مشهور به داشتن خواص کم نظیر ی می باشند که هزاران سال توسط تمدن های باستان استفاده می شده است.

IMG 20201116 WA0062
اولین چیزی که در مورد کره کاکائو خالص جذاب و منحصر به فرد است ، ذوب شدن آن در دمای ۳۷ درجه سانتیگراد است. این بدان معنی است که وقتی روی پوست قرار می گیرد ، به آرامی ذوب می شود ،کره کاکائو از نقطه ذوب بیشتری نسبت به روغن نارگیل برخوردار است. به همین دلیل کاملن جامد و یک ماده عالی برای تقویت پوست و مو می باشد.
ماندگاری کره کاکائو خالص
کره کاکائو خالص یکی از پایدارترین چربی‌ها است ، بنابراین در مقابل اکسیده شدن طبیعی ، بسیار کند عمل می‌کند ،کره کاکائو خالص با ماندگاری بالا بیش از ۲ سال بدون هیچ تغییری خواص خود را حفظ می کند.
آبرسان قوی
کره کاکائو خالص یک مرطوب کننده عالی است. به دلیل وجوداسیدهای چرب به عمق پوست نفوذ می‌کند و ساعت ها هیدراته می‌شود. پوست خشک و ترک خورده شانسی در برابر این سوپراستار مرطوب کننده ندارد.
مرطوب کننده
کره کاکائو خالص مانعی محافظتی روی پست و مو ایجاد می‌کند و رطوبت را در آن حفظ می‌کند ، کره کاکائو خالص یک انتخاب عالی برای درمان و محافظت از لب ها در برابر عناصرخشک کننده مانند سرما می‌باشد.
ضد حساسیت پوستی
کره کاکائو خالص برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار خوب عمل می‌کند. از آنجا که مانند بسیاری از محصولات تجاری حاوی مواد افزودنی نیست ، مراقبت و شفا بخشی  از پوست را بدون هیچ مواد تحریک کننده ای انجام می‌دهد
ضد پیری وافتادگی پوست
کره کاکائو خالص حاوی آنتی اکسیدان های اسید اولئیک ، اسید پالمیتیک و استئاریک اسید می‌باشد ، اسید های چرب با ایجاد یک لایه محافظ از صدمات محیط و رادیکال های آزادپیشگیری می‌کند. این محافظت در مقابل رادیکال های آزاد روند پیری را کند کرده و باعث جلو گیری از ایجاد چین و چروک می‌شود.
کره کاکائو خالص دارای پلی فنول است. پلی فنول ها به آبرسانی ، الاستیسیته پوست و تولید کلاژن کمک می کنند ، همچنین با آسیب پوست ، جهش های سلولی و بیماری های مزمن مقابله می‌کنند.
ترمیم سوختگی
از آنجا که کره کاکائو ملایم است و رطوبت رسانی آن بسیار عالی است ، استفاده از آن برای تسکین دهنده موارد مانند سوختگیهای سطحی و بثورات بسیار ایده‌آل است. حتی به اندازه‌ای ملایم است که می ‌واند به عنوان یک درمان طبیعی در درماتیت و اگزما استفاده شود.
نرم کننده مو
از آنجا که کره کاکائو خالص یک آبرسان بسیار قوی می‌باشد،به عنوان نرم کننده مو بسیار عالی عمل می‌کند. از شکسته شدن و آسیب در مقابل مواد شیمیای پیشگیری کرده و شادابی مو را حفظ و باز می‌گرداند.
ضد شوره و تقویت مو
داشتن پوست سر سالم و شاد برای داشتن موهای سالم ضروری است. کره کاکائو خالص با ایجاد یک چربی طبیعی و سالم کمک می کند که به نوبه خود شوره سر به حداقل رسیده همچنان فولیکول های موی سالم تولید می کند. این به طور طبیعی منجر به ضخیم تر و قوی تر شدن مو می گردد.روش مصرف:با گوشه ناخن و یا نوک یک قاشق چای خوری تکه ای از کره کاکائو را از ظرف جدا کرد و با قردادن روی پوست به آرامی وملایمت در حین ذوب شدن کره کاکائو را روی پوست ماساژ دهید و یا روی پوست سر گذاشته و درحالی که به آرامی ذوب می شود روی کف سر ماساژ داد و با دو انگشت شست واشاره روی ساقه مو بکشید
 با یک بار استفاده از کره کاکائو خالص شیفته رایحه خوش تلخ و شیرین آن خواهید شد.جهت مشاوره رایگان با مشاوران پوست و موی ما تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام: _arganole

IMG 20201116 WA0045