Skip to main content

۱. مرطوب‌کننده شبانه: یک قطره روغن آرگان خالص برای مرطوب کردن کل پوست‌تان و صاف نگاه داشتن آن کافی است.

۲. تونر پوست: روزی دو تا چهار قطره روغن آرگان خالص رابه تونر خود اضافه کنید ،تا از غنای آن بهره مند شوید.

۳. پاک‌سازی: روغن آرگان خالص رابا شکر قهوه‌ای مخلوط کنید و برای پاک‌سازی صورت استفاده نمایید. صورت‌تان اصلا از نو زنده می‌شود!‌

۴. اکنه: میزان بالای اسید لینولیوم در روغن آرگان خالص باعث کاهش جوش‌های آکنه می‌شود.

۵. خاصیت ارتجاعی پوست: روغن آرگان انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد ، در نتیجه جلوی  کش آمدن پوست را می‌گیرد. دو سه قطره روغن آرگان خالص را کف دست خود بریزید و آرام روی هر موضعی که مشکل دارد بمالید.

۶. زخم جای تیغ: روغن آرگان خالص درمانی موثر برای مردان و زنان پس از تراشیدن پوست است و به ترمیم سریع جای زخم تیغ کمک می‌کند.

۷. مرطوب‌سازی کل بدن: دو قطره روغن آرگان خالص را با روغن نارگیل یا سایر روغن‌های مرطوب‌کننده طبیعی اضافه کنید تا از پوست خشک در امان بمانید.

۸. نرم‌کننده پس از شتستشو: روغن آرگان غیرچرب بهترین نرم‌کننده پس از حمام است. روغن آرگان خالص موهای شلخته و بیرون‌زده را جمع می‌کند و در مقابل گرمای سشوآر و اتوی مو از موهایتان حفاظت می‌کند.

۹. نرم‌کننده عمیق شب تا صبح: اگر موهایتان خشک و شکننده است هفته‌ای یک بار از روغن آرگان خالص به عنوان نرم‌کننده‌ای عمیق که از شب تا صبح روی موهایتان می‌ماند استفاده کنید.

۱۰. نرم‌کننده لب: روغن آرگان خالص بهترین نرم‌کننده لب و بهترین جایگزین برای چاپ‌استیک است. یک یا دو قطره روغن آرگان خالص را روی لب های خود بمالید و هر چه اضافه بود پاک کنید. نه تنها لب‌های شکسته را درمان می‌کند که لب‌ها را نرم و براقشده نگاه می‌دارد.

۱۱. ناخن: رطوبت غیرچرب روغن آرگان خالص بهترین درمان برای پوست و ناخن است. هرگونه لاک را از انگشتان دست و پای خود پاک کنید و کامل بشورید.سپس روغن آرگان خالص را روی نخن ها بمالید.

۱۲. پاها و پاشنه‌های خشک: اگر پوست‌ پا یا پاشنه‌تان زخم‌خورده و خشک است، دو تا چهار قطره روغن آرگان خالص به پایتان بزنید، بخصوص به مواضعی که مشکل دارند. سپس پای خود را با یک جفت جوراب بپوشانید، بگذارید روغن آرگان خالص کامل به پوست شما نفوذ نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید ۰۲۱۰۲۲۰۵۶۸۴۵

5