Skip to main content

چرا خواص روغن آرگان خالص برای ریش و موی شما به طور کلی مناسب است؟

بیایید کمی بیشتر درباره روغن آرگان خالص یاد بگیریم.

روغن آرگان خالص از فشار دادن هسته میوه درخت اسپینوسا مراکش به دست می‌آید. در داخل میوه درخت آرگان هسته‌ای کوچک است که داری دو تا سه مغز می‌باشد ،روغن آرگان خالص از این دانه‌ها استخراج می‌شود. برای سالهای زیاد بومیان مراکش ازجنگل‌های طبیعی با جمع‌آوری هسته میوه درخت اسپینوسا، روغن آرگان خالص را به عنوان یک مکمل غذایی و برای بهبود زخم و تسکین بثورات و تغذیه پوست، تقویت قوای جنسی مردان و رشد و درخشندگی مو استفاده می‌کردند. این درختانی بومی که به آرامی در حال رشد هستند به قدری ارزشمند می‌باشند،  که در سال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو بعنوان یک بوم طبیعی ثبت شده است.

خواص روغن آرگان خالص برای ریش و مو

خواص روغن آرگان خالص

در سال‌های اخیر استفاده از روغن آرگان خالص تنها به مصرف مردم مراکش نرسیده و مردم تمام دنیا به ارزش‌های این روغن معجزه‌گر آگاهی پیدا کرده اند. مردم در سراسر جهان از مزایای روغن آرگان خالص برای درمان عفونت های پوستی، نیش حشرات و بثورات پوست استفاده می کنند. در حال حاضر توسط مردان و زنان در سراسر دنیا به عنوان یک ماده طبیعی موثر بعنوان مرطوب کننده برای پوست و مو استفاده می‌شود.
یکی از دلایل اصلی تاثیر گذاری روغن آرگان خالص سرشار بودن این روغن حیات بخش از ویتامین A و ویتامین E می باشد. در عین حال، روغن آرگان خالص با آنتی اکسیدانها، اسیدهای چرب امگا ۶،۳ و اسید لینولئیک غنی می باشد. تحقیقات نشان می دهد که هنگام استفاده از پوست، التهاب را کاهش می دهد در حالی که مرطوب کننده پوست است.


تریترپروئیدها

به طور طبیعی در روغن آرگان خالص یافت می‌شوند تروپید‌ها به‌سلامتی شگفت انگیز پوست کمک می‌کنند، از جمله توانایی جلو گیری از رشد زگیل‌ها، درمان برخی از اشکال درماتیت، شکستن سلول‌های پوستی تومور و حذف زخم‌ها. همچنین، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان خالص در درمان آکنه خفیف و یا بهبود زخم های مرتبط با آکنه کمک شایانی می کند.


ضد عفونی کنندگی

روغن آرگان خالص، به محافظت از پوست، مو و ناخن های آسیب رسیده ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. با استفاده از روغن آرگان خالص به پوست آسیب دیده از UV می تواند لکه های خورشید را از بین ببرد و پوست صدمه دیده ای را که از طریق قرار گرفتن در معرض UV به وجود می آید، از طریق بازسازی سلول های سالم بهبود می بخشد.

مزایای روغن آرگان خالص برای ریش

روغن آرگان خالص هنگامی که برای مو استفاده می شود، مانع از خشک شدن و آسیب زیست محیطی با پوشیدن ساقه ی ریش و مو می‌شود. مرطوب نگاه داشتن ساقه های ریش و مو، سلامت مو را به راحتی قابل کنترل کرده و کمتر مستعد ابتلا به شکستگی در اثر برس زدن می شود. روغن آرگان خالص غنی از ویتامین E است، که باعث تغذیه مو می شود، این امر موجب سلامت و درخشندگی مو و ریش می‌شود.روغن آرگان خالص با تغذیه تارهای ریش باعث افزایش ضخامت تار ریش می‌گردد.
روغن آرگان خالص از بسیاری جهات به ریش کمک می کندروغن آرگان خالص ضمن درخشش و نرمی بخشیدن به ریش ، همزمان آن را غنی تر و ضخیم تر می‌نماید. روغن آرگان خالص  پوست را در زیر ریش مرطوب می‌کند. شروع استفاده از روغن آرگان خالص برروی ریش خود یک راه عالی برای محافظت از پوست صورت هم می‌باشد. روغن آرگان خالص برای کسانی که به دنبال اضافه کردن چگالی و ضخامت بیشتر به ریش خود هستند بهترین گزینه می‌باشد، روغن آرگان خالص  برای تحریک رشد و افزایش ضخامت ریش نیز بسیار مفید می‌باشد.

تلفن مشاوره رایگان ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام  _arganole

خواص روغن آرگان خالص برای ریش و مو