Skip to main content

شناخت روغن آرگان خالص

چرا روغن آرگان خالص را پیشنهاد می‌دهیم ،،روغن آرگان خالص با توجه به نوع تهیه و روش استخراج به دو نوع آرایشی و خوراکی تقسیم می­‌شود. روغن آرگان خالص آرایشی، از دانه های کمتر رسیده شده تهیه می گردد، نوع آرایشی آن طعم تلخ دارد اما قابل استفاده به عنوان خوراکی هم می­‌باشد. روغن آرگان خالص خوراکی از دانه های رسیده شده تهیه می گردد . در روش تهیه روغن آرگان خالص خوراکی، ابتدا دانه های درخت آرگان را از پوسته سخت هسته آرگان جدا می‌کنند،دانه های پوست کنده شده را ابتدا تف داده و پس از سرد  شدن روغن آنرا به روش پرس سرد ویا به روش صنعتی استخراج می‌نمایند، روغن آرگان خوراکی خالص بدلیل تف دادن دانه ها به رنگ قهوه‌ای در آمده و طعم آجیلی دارد،که طعم بسیار مطلوبی می‌باشد. روغن آرگان خالص خوراکی را نباید برای مصارف آرایشی و بهداشتی استفاده کرد، با توجه به تغییر رنگ و طعم و بوی روغن آرگان خالص خوراکی احتمال تقلب در روغن آرگان خالص خوراکی بیشتر از روغن آرگان خالص آرایشی می باشد ، بخاطر همین روغن آرگان خالص خوراکی را به هیچ وجه نباید روی پوست و مو استفاده کرد..

download 1

کاربردهای آرایشی و درمانی روغن آرگان خالص

روغن آرگان خالص تاثیر بسزای د رشد تار مو‌های ضعیف، افزایش شفافیت و حجم مو برای موهای آسیب دیده در اثر رنگ، مواد شیمیایی و حرارت، رفع شکنندگی و تقویت موهای رنگ شده دارد.

خاصیت مرطوب کنندگی برای پوستهای خشک، ترمیم کننده طبیعی و بازسازی پوست جهت از بین بردن عوارضی ناشی از استفاده ی لوازم آرایشی و محافظت روزانه ازپوست در مقابل سرما و گرمای هوا

جلوگیری از التهابات پوستی ناشی از پرتودرمانی،رفع ترک و خشکی­های شدید موضعی و سوختگی ناشی از که بر روی پوست باقی می ماند.

hh

روغن آرگان خالص سرشار از اومگا ۳ ،۶ و ۹ می باشد. روغن آرگان خالص سرشار از ویتامین ای می باشد،روغن آرگان خالص به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آن ها را بهتر می کند،

نفوذ پذیری بالای روغن آرگان خالص به لایه های میانی پوست و مو باعث استحکام و تقویت ریشه و ساقه مو همچنین موجب بالا رفتن خاصیت کشسانی پوست می گردد.

روغن آرگان خالص با نفوذ به بافت میانی ناخن باعث استحکام ناخن شده و از پوسته پوسته شدن پیش گیری کرده و بافت های آسیب دیده را درمان می نماید.

برخی از خواص کم نظیر روغن آرگان خالص

ترمیم ناخن های لایه لایه شده

رشد ناخن

تقویت کننده‌ی لایه های صدفی ناخن

خاصیت مقاومت و استحکام بخشی به ناخن

استحکام تار های ضعیف مو

رفع مو خوره

درمان مو‌های آسیب دیده از رنگ و مواد شیمیای

تقویت ریشه و ساقه مو

براقی و شفافیت مو

تقویت و شادابی ابرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فواید روغن آرگان خالص و روش‌های استفاده از روغن آرگان خالص با مشاوران ما تماس بگیرید. ۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱ پیج اینستاگرام: _arganole

Untitled 1