Skip to main content

کره کاکائو و روش‌های استفاده از آن ،،،کره کاکائو از دانه‌های کاکائو استخراج می‌شود. کره کاکائو حاوی چربی های اشباع شده طبیعی و آنتی اکسیدان‌های فراوان  می‌باشد،چربی های اشباع شده به نرمی و بهبود پوست کمک می کنند. کره کاکائو را به روش‌های متنوع و گسترده‌ای بصورت خالص و یا ترکیب با سایر مواد بصورت کرم‌های صورت، کرم مو ،لوسیون بدن ، بالم لب و موارد دیگر استفاده می‌کنند.ویژگی مهم کره کاکائو جامد بودن آن می باشد ،از طرفی در مای ۳۷ درجه شروع به ذوب شدن می نمایید، کره کاکائو با قرار گرفت روی پوست به آرامی ذوب شده و با کمی ماساژ جذب پوست و مو می شود.

IMG 20201116 WA0062


در این مقاله می‌خوانیم
بهترین مزایای کره کاکائو برای پوست
موارد احتیاطی هنگام استفاده از کره کاکائو بر روی صورت
۱۰ مزیت برتر کره کاکائو برای مو
نحوه استفاده از کره کاکائو برای مو
۸ مزیت برتر کره کاکائو برای پوست
کره کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین های A و E و اسیدهای چرب است ،وجود این مواد کره کاکائو را به یک ضد عفونی کننده مناسب برای پوست شما تبدیل می‌کند.
پوست را آبرسانی و تغذیه عمیق می‌کند
در مبارزه با تحریکات پوستی مانند اگزما و درماتیت کمک می‌کند
باعث کاهش علائم کشش و زخم می‌شود
به راحتی جذب پوست می شود و چرب نیست
از خشکی و پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند
با علائم پیری مقابله می کند
یک درمانگر طبیعی برای سوختگی و بثورات است
 پاک کننده طبیعی آرایش
موارد احتیاطی هنگام استفاده از کره کاکائو بر روی صورت
از آنجا که کره کاکائو سرشار از چربی های اشباع و اسیدهای چرب است ، باید هنگام استفاده از کره کاکائو قوانین خاصی را به خاطر بسپارید. مالیدن کره کاکائو روی پوست خشک  1-2 بار در روز اشکالی ندارد. با این حال ، اگر پوستی چرب یا مستعد آکنه دارید ، مقادیر زیادی کره کاکائو ممکن است منافذ پوست شما را مسدود کند و برای پوست صورت مضر باشد. برای پوست های چرب، بهتر است کره کاکائو خالص را در هفته یک یا دوبار استفاده کرده و یا از کرم های که در فرمول ترکیبی خود کره کاکائو دارند استفاده نمایید.کره کاکائو جامد و کمی سخت میباشد ، در هنگام استفاده تکه ای از آن را با بوک قاشق چای خوری جدا کرده و روی پوست سر قرار داده و به آرامی روی پوست سر ماساژ داده و گرفتن چند تار مو در بین انگشت شصت و نشانه ساقه مو را به کره کاکائو آغشته نمایید، اگر با داشتن موهای کمی چرب مشکلی ندارید اجازه بدهید مو های شما لذت کافی از این تغذیه ککنده خاص ببرند .

photo 2020 11 09 12 06 16
۱۰ مزیت برتر کره کاکائو برای مو

با توجه به اینکه کره کاکائو یکی از بهترین نرم کننده های طبیعی پوست بشمار می رود ، فواید آن برای مو کمتراز فواید کره کاکائو برای پوست نیست. موارد زیر برخی از مزایای کره کاکائو برای رشد و نگهداری مو می باشد.
موها را مرطوب می کند
پوست سر را نرم می کند و رشد مو را بهبود می‌بخشد
موها را براق می‌کند
باعث کنترل مو می‌شود
ساقه مو را تقویت می‌کند
ریزش مو را کاهش می‌دهد
بافت مو را تحت تأثیر درمان‌های شیمیایی و حرارتی بهبود می‌بخشد
حجم مو را افزایش می‌دهد
پوست سر ملتهب را بهبود می‌بخشد زیرا دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است
از مو در برابر کلر و UV محافظت می‌کند

جهت کسب اطلاعات و آموزش های بیشتر با کارشناسان پوست و موی شرکت روغن طلای آسیا تماس بگیرید. ۸۸۶۶۳۹۶۴-۰۲۱

پیج اینستاگرام: _arganole

یک پاسخ به “کره کاکائو و روش‌های استفاده از آن”

  1. avatar

    من این محصول را خریدم خیلی راضی بودم ،در ابتدا فکر کردم خیلی سفته ولی با خواندن مقاله کاملن متوجه شدم.ممنون از مقاله خوبتون