Skip to main content

فاطمه بهزادی ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۷ بنیتا

۳ روش برای آرایش چشم‌های پف‌آلود ، باید اعتراف کنیم که چشم سخت‌ ترین ناحیه‌ برای آرایش کردن است. دقتی که برای یک جراحی نیاز است، برای کشیدن خط چشم نیز لازم است. هنگام استفاده از ریمل مژه و ابرو، حتی از چشمک زدن چشم هم باید جلوگیری کرد. برای همین است که آرایش چشم خیلی طول می‌کشد. آرایش یک چشم خمار با پلک‌های پف، دشواری های خاص خودش را دارد. تکنیک‌های آرایشی برای چشم‌های بادامی و پف‌دار وجود دارد. اگر شما چشمانی خمار یا چشمانی با پلک‌های پف کرده دارید و آرایش آن را سخت می‌پندارید، نگران نباشید. بنیتا ۳ راهنمایی کلیدی برای آرایش چشمان خمار و پف کرده را به شما ارائه می‌کند.

چین کاذب

مقابل یک آینه بایستید. این موقعیت را به عنوان موقعیت استانداردتان به‌کار ببرید و یک چین کاذب کمی بالاتر از چین طبیعی خود علامت بزنید. همینطور که پف پلک چین طبیعی‌تان را می‌پوشاند، چین مصنوعی نیز قابل مشاهده است. شما می‌توانید چین کاذب را به عنوان معیاری برای خط چشم یا سایه‌ی چشم خود در نظر بگیرید.

روی پلک پایینی‌تان کار کنید

در حالی‌که همه دوست دارند خط چشم بکشند، چشمان خمار باید آرایش چشم در پلک فوقانی را محدود کنند. به همین دلیل است که می‌گوییم به پلک پایینی چشم بیشتر رسیدگی کنید. برای این‌کار، می‌توانید در چشم‌های خود مداد سرمه سیاه بکشید و یا از یک مداد قهوه‌ای استفاده کنید.

چشم خود را روشن کنید

برای چشمانی که پف کرده هستند سایه چشم طلایی می‌تواند این حالت خستگی و پف را از بین ببرد. با یک قلم‌موی باریک، گوشه‌ی داخلی چشم را طلایی کنید. با این کار نور بیشتری برای روشن کردن چشم منعکس می‌شود.