Skip to main content

کی و چگونه از مرطوب کننده ها استفاده کنیم ،، همه می دانیم اگر پوستی سالم و درخشان می خواهیم، باید همواره آنرا مرطوب نگاه داریم. اما آیا می دانید مرطوب کننده در واقع چه کاری انجام می دهد؟ آیا شما از آن به روش صحیح استفاده می کنید؟ برای اینکه بدانید از چه مرطوب کننده ای ، در چه زمانی و به چه میزانی استفاده کنید، ادامه مطلب را بخوانید، تا به یک استاد مرطوب کننده تبدیل شوید!

نقش یک مرطوب کننده چیست؟

این احتمالاً همان چیزی است که شما فکر می کنید ، کار اساسی یک مرطوب کننده آبرسانی پوست، افزودن رطوبت به پوست خشک و جلوگیری از خشک شدن مجدد آن است. فراتر از آن ، یک عالمه کارهایی وجود دارد که مرطوب کننده‌ها می توانند انجام دهند ، در این مقاله به زودی به آنها خواهیم پرداخت.

ما می دانیم که استفاده از مرطوب کننده می تواند یک مرحله اضافی و وقت گیر در برنامه مراقبت از پوست شما باشد ،اما کمی وقت گذاشته و این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا استفاده از مرطوب کننده مهم است؟

بیایید آن را با ۵ مزیت برتر مرطوب کننده تجزیه کنیم:

۱. از خشکی جلوگیری کنید

هوای سرد یا هوای گرم ، تهویه هوا یا گرمای داخلی ،آیا می دانید همه این عوامل محیطی می توانند رطوبت را از پوست شما بیرون بکشند؟ وظیفه اصلی مرطوب کننده ها از اینجا شروع می شود. کرم یا لوسیون مرطوب کننده نه تنها جایگزین رطوبت از دست رفته می شود بلکه از هدر رفتن بیشتر رطوبت پوست جلوگیری می کند.

۲. علائم پیری را کاهش داده و کند می کنید

پوست هیدراته پوستی جوان به نظر می رسد، هرگز زود نیست که بتوانید از ایجاد خطوط ریز و چین و چروک در آینده جلوگیری کنید. و این احساسی است که پس از چند روز آبرسانی به پوست خود تجربه خواهید کرد، آبرسانی پوست در واقع به کند شدن روند پیری کمک می کند.

۳. به مبارزه با آکنه کمک کنید

شاید اضافه کردن رطوبت بیشتر به پوست مستعد چربی عجیب به نظر برسد ، اما در واقع منطقی است.  وقتی پوست شما خشک می شود ، به غدد شما پیغام می دهد که روغن بیشتری تولید  کند که می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند و باعث شکستگی شود. بنابراین ، اگر پوست به درستی هیدراته شود ، در واقع می تواند مانع تولید چربی بیشتر از میزان مورد نیاز پوست شود.

۴. محافظت در برابر خورشید

ما نمی توانیم به شما بگوییم که استفاده از SPF حتی در ماه های سردتر چقدر مهم است. از آنجا که متخصصان پوست توصیه می کنند هر روز از SPF استفاده کنید ، چرا به سراغ مرطوب کننده ۲ در ۱ که حاوی ضد آفتاب است ، نمی روید؟

۵. پوست حساس را تسکین دهید

پوستی قرمز و تحریک شده دارید؟ آیا پوست های های خشک و خارش دار دارید؟ پوست حساس نیاز به مراقبت ویژه دیگری دارد. به دنبال مرطوب کننده ای باشید که دارای مواد تسکین دهنده مانند آلوئه ورا ، بابونه ، بلغور جو دوسر و عسل باشد .

چه زمانی باید از مرطوب کننده استفاده کنید؟

از آنجا که صبح و شب صورت خود را می شوید ، بهتر است پس از آن پوست خود را مرطوب نمایید. در صبح ، یک مرطوب کننده سبک مانند Argan Elxirرا انتخاب کنید. در بعد از ظهر ، به دنبال کار سنگین تری مانند مرطوب کننده. روغن آرگان خالص باشید ،این لوسیون غنی با الهام از پروتئین های کلاژن و الاستین به شما کمک می کند تا تا ضمن آبرسانی مناسب پوست و نفوذ به لایه های میانی پوست خاصیت کشسانی پوست را حفظ و از افتادگی پوست پیشگیری کند. آیا دوست ندارید از مرطوب کننده صورت دیگری برای صبح و شب استفاده کنید؟ در چند مورد به شما اجازه استفاده از مرطوب کننده های جدید مورد علاقه روزانه خود را می دهیم.

 

09358524 F5F9 4209 B80C 0F846CE78AD1
تخفیف ویژه شب یلدا ،روغن آرگان خالص ۱۵ میل قطره چکانی فقط ۹۷۰۰۰تومان

روغن آرگان خالص پژال ۱۵میل

شما می دانید که هر روز ، دو بار در روز باید مرطوب کننده بزنید ، اما آیا استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب خوب است؟ بله ، اما در اینجا یک نکته وجود دارد – اطمینان حاصل کنید که حداقل ۳۰ دقیقه صبر کنید تا به آن زمان دهید تا کاملن جذب پوست شده وباعث چرب شدن روی بالش نشود!

چگونه صورت خود را مرطوب کنیم

 اشاره کردیم که پس از شستن صورت پوست باید مرطوب شود ، بنابراین در اینجا جزئیات برایتان توضیح میدهیم.

۱. بعد از شستن صورت ، قبل از استفاده از مرطوب کننده دلخواه ، آن را خشک کنید.برای خشک کردن پوست را با حوله نرم لمس کنید و هرگز حوله را روی پوست نکشید.

۲. اطمینان حاصل کنید که مرطوب کننده را به آرامی و با استفاده از ضربه های رو به بالا استفاده کرده اید. هرگز پوست خود را فشار ندهید و نکشید.

۳. اگر می خواهید آرایش کنید ، قبل از فونداسیون یا هر نوع آرایش دیگری مرطوب کننده بزنید.

با همین روش های ساده روز خود را آغاز کنید، در پایان روز پوست تشنه از شما تشکر می کند.

چیزی که ما بیشتر در مورد مرطوب کننده های صورت argan elxir دوست داریم

IMG 1732 scaled

آیا به دنبال مرطوب کننده ای هستید که بتوانید روز و شب استفاده کنید؟ مرطوب کننده های صورت جدید argan elxirرا بررسی کنید! مرطوب کننده کاملاً مناسب برای کسانی که پوستی ترکیبی و چرب دارند ، این محصول گیاهی و طبیعی ساخته شده و آبرسانی سبک به همراه روغن آرگان را به همراه دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید ۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱

ویا به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و سئوالات تخصصی خود را بپرسید. _arganole