Skip to main content

روش استفاده از روغن‌های گیاهی برای تقویت مو قبل از حمام

روش استفاده از روغن‌های گیاهی برای تقویت مو قبل از شستشو ،،آیا موهای شما خشک،شکننده، مجعد یا گره خورده است؟ از دکلره،رنگ‌ها ونور شدید آفتاب آسیب دیده است؟ روغن درمانی یک مراقبت ضروری برای تغذیه و احیای مو است. روغن‌های گیاهی فواید زیادی دارند. آنها را بشناسید و به سادگی مراقبت‌های سفارشی، متناسب با ماهیت و نیازهای موهای خود را انجام دهید.

مرور ادامه

روغن آرگان خالص مقرون بصرفه برای موهای براق و پوستی سالم

روغن آرگان خالص مقرون بصرفه برای موهای براق و پوستی سالم ،، روغن آرگان خالص غنی از مواد مغذی و مفیدی است ،که می تواند باعث افزایش روند زیبایی پوست و موی شما شود.

وقتی صحبت از محصولات زیبایی می شود ، به احتمال زیاد با مارک های مختلف بی شماری روبرو خواهید شد ، بسیاری از آنها در صورت مشهور بودن، علاوه بر کارای از قیمت های بالای برخوردار هستند ، از طرفی این محصولات بسیار تخصصی بوده و فقط برای موارد خاص قابل استفاده می باشند ، برای مثال شما از یک کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست نمی توانید برای آبرسانی موهایتان استفاده نمایید ،و یا از یک ماسک موی مناسب نمی توانید بعنوان یک ماسک صورت استفاده نمایید ، بسیار از محصولات ارزان قیمت هم ،در بیشتر موارد فایده ای ندارند و در بعضی مواقع به پوست و موی شما آسیب هم می رسانند. روغن آرگان خالص: روغنی نسبتاً مقرون به صرفه است که به لطف رنگ طلایی ، رایحه طبیعی آجیلی و بافت سبک مطبوع ، بر روی پوست و مو بعنوان یک آبرسان ، تغذیه کننده وترمیم کننده عمل می نمایداگر چه روغن آرگان خالص اصل به نظر کمی گران می آید اما گستردگی موارد استفاده روغن آرگان خالص و استفاده متنوع از آن برای پوست ،مو ،ناخن ، تهیه انواع ماسک های خانگی برای پوست و مو ، روغن آرگان خالص را بسیار پر کاربرد و مقرون بصرفه می نماید.

مرور ادامه

پوست ما به ما هویت می بخشد ،،، ده کاربرد مفید روغن آرگان خالص برای پوست ، مو و ناخن

روغن آرگان که به آن طلای مایع نیز می گویند، فرآورده طبیعی است ،که از هسته میوه درخت اسپینوسا به دست می آید. درخت ارگان، بومی کشور مراکش است. روغن آرگان سرشار از مواد مغذی و مفیدی همچون ویتامین E،ویتامین Aاسیدهای چرب،اسید هیالورونیک ،اسید اولئیک ،امگا۳ و امگا۶ می باشد .

به خاطر همین، روغن آرگان خالص برای سلامت وشادابی پوست ، مو و ناخن معجزه می کند . مرور ادامه

خواص و موارد استفاده از روغنهای ماساژ

روغن های ماساژ،خواص و موارد استفاده از آنها ،،،روغن ماساژ قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرد ،روغن های ماساژ امروزه نیز مانند صدها سال پیش با کیفیت های بهتر و روش های متنوع تر قابل استفاده می باشد. ماساژ می تواند یک روش ساده و پیچیده باشد که به نظر بسیاری ارزش درمانی دارد. روغن ها ماساژ برای کمک به تخفیف ، تسکین و بهبودی بدن از برخی بیماری ها ، تنش ها و استرس ها و برای آرام بخشی و برخی لاغری های موضعی استفاده می شوند.

مرور ادامه

بهترین و بدترین محصولات  زیبایی برای پسوریازیس

پسوریازیس و روش‌های کنترل آن ،،،مواد رایج موجود در پاک کننده ها ، شامپوها و محصولات مراقبت از پوست می توانند به درمان پسوریازیس شما کمک کنند ، اما سایر مواد ممکن است فقط به تحریک بیشترپوست منجر شوند. در اینجا بررسی های علمی وتحقیقی در خصوص تاثیر گذار ترین مواد برای شما آورده شده ،این تحقیق در سال ۲۰۱۳ توسط بت دبلیو اورنشتاین و دکتر فرخ سهرابی انجام شده است.

مرور ادامه

شناخت روغن آرگان خالص

چرا روغن آرگان خالص را پیشنهاد می‌دهیم ،،روغن آرگان خالص با توجه به نوع تهیه و روش استخراج به دو نوع آرایشی و خوراکی تقسیم می­‌شود. روغن آرگان خالص آرایشی، از دانه های کمتر رسیده شده تهیه می گردد، نوع آرایشی آن طعم تلخ دارد اما قابل استفاده به عنوان خوراکی هم می­‌باشد. روغن آرگان خالص خوراکی از دانه های رسیده شده تهیه می گردد . در روش تهیه روغن آرگان خالص خوراکی، ابتدا دانه های درخت آرگان را از پوسته سخت هسته آرگان جدا می‌کنند،دانه های پوست کنده شده را ابتدا تف داده و پس از سرد  شدن روغن آنرا به روش پرس سرد ویا به روش صنعتی استخراج می‌نمایند، روغن آرگان خوراکی خالص بدلیل تف دادن دانه ها به رنگ قهوه‌ای در آمده و طعم آجیلی دارد،که طعم بسیار مطلوبی می‌باشد. روغن آرگان خالص خوراکی را نباید برای مصارف آرایشی و بهداشتی استفاده کرد، با توجه به تغییر رنگ و طعم و بوی روغن آرگان خالص خوراکی احتمال تقلب در روغن آرگان خالص خوراکی بیشتر از روغن آرگان خالص آرایشی می باشد ، بخاطر همین روغن آرگان خالص خوراکی را به هیچ وجه نباید روی پوست و مو استفاده کرد..

مرور ادامه

خواص گلاب برای درخشندگی ، لطافت پوست و مو

دیر زمانی است که از خواص کم نظیر گلاب برای پوست و مو استفاده می­‌شود. قرن‌هاست که مردم برای مراقبت از پوست و موی خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا خواص گلاب برای پوست صورت و مو مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته­است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم­ کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزّا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای  پوست های مختلف حتی پوست های حساس بسیار مناسب است. از دیگر فواید گلاب می‌توان به قابلیت ضدعفونی کنندگی، درخشان­کنندگی پوست و از بین بردن لک صورت و شوره سر اشاره کرد. راه­های  استفاده از گلاب برای داشتن پوست درخشان و موی نرم و شفاف را در مقاله پیش رو به شما معرفی می نماییم:

مرور ادامه

مولتی ویتامین مو ،سه گانه آرگان ،نارگیل ،کنجد ،،روغن آرگان خالص سرشار از ویتامین  E می‌باشد. روغن آرگان  خالص به خاطر فعالیت ضد پیری، هیدارسیون، و آنتی اکسیدانی بودن آن و همچنین درمان عوارضی مانند آکنه، اگزما، چین و چروک و خشکی غیر طبیعی پوست ترمیم موهای آسیب دیده از مواد شیمیای ، ترمیم موخوره وتقویت ریشه وساقه مو مشهور می باشد. در حقیقت، روغن آرگان خالص برای ترمیم ودرمان این عوارض و همچنین خشکی مو، ریزش مو، التهاب پوست و دردهای مفصلی استفاده می شود. شاید مهمترین مزیت روغن آرگان نسبت به روغن های درمانی و ترمیم گر دیگر که به بلندای تاریخ در بین ملت های مختلف مورد مصرف داشته اند، ویژگی نفوذ بسیار سریع ریز مولکول های روغن آرگان به بافت های میانی پوست و مو می باشد، به همین دلیل زمانی که از رو غن آرگان استفاده می نماییم هیچ گونه آثار چربی بر روی پوست باقی نمانده و روغن آرگان بصورت کامل جذب پوست و یا مو می گردد، اما در این بین از خواص معجزه گر روغن نارگیل با ترکیبات شگفت انگیز از اسید چرب غیر اشباع و ویتامین های حلال در چربی همچون تیامین که خواص شگفت انگیزی برای پوست و مو دارند نیز نباید غافل شد.

مرور ادامه

با روغن آرگان خالص بیشتر آشنا شویم  روغن آرگان خالص به خاطر فعالیت ضد باکتریایی، ضد قارچی و آرایشی از زمان های دور در شمال‌ غربی آفریقا استفاده می‌شده است.
روغن آرگان خالص سرشار از ویتامین E، اولئیک اسید و لینولئیک اسید است که تصور می‌شود که در مراقبت‌های پوستی روغن آرگان خاص نقش بسیاری دارد.
• روغن آرگان خالص ضد آکنه، ضد چرجی پوست، ضد پیری، مرطوب کننده، و بهبود دهنده زخم شناخته می¬شود.
• در یک مطالعه کوتاه، کاربرد موضعی روغن آرگان خالص باعث ایجاد اثر مرطوب کنندگی شد و از نظر آماری باعث کاهش چشمگیری در از دست دادن آب بین پوستی شده و محتوای آب پوست را افزایش داد. مرور ادامه

«بسمه تعالی»

*روغن آرگان چیست؟

درخت آرگان که تنها در مراکش و معدود نقاط دیگری در شمال آفریقا یافت می شود، در سال های اخیر اهمیت ویژه ای یافته است. از دانه های این درخت، روغنی گرفته می شود که به دلیل خواص شفابخشی که دارد اکسیر طلایی لقب گرفته است.
روغن آرگان به دلیل محدودیت تولید و تقاضای فراوانی که برایش وجود دارد از گران ترین روغن های جهان است که در دو زمینه ی آرایشی و خوراکی استفاده می شود.
روغن آرگان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینولئیک و اسید هیالورونیک است که حاوی ویتامین E می باشد. خاصیت ضد پیری پوست، مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدان بودن روغن آرگان به سبب وجود این اسیدهاست.
در تحقیقات علمی ثابت شده است که این روغن می تواند آسیب های پوستی ناشی از افزایش سن را که موجب از دست رفتن آب پوست و نیز انعطاف پذیری پوست می شود، ترمیم کند.
روغن آرگان یک آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند اکسیژن رسانی درون سلولی را افرایش دهد. این عمل منجربه خنثی شدن رادیکال های آزاد او و حفظ نرمی بافت ها می شود.
همچنین این روغن منبع سرشاری از ویتامینE و A، امگا ۳ و امگا ۶ و قدری امگا ۹ است.این ترکیبات هم خاصیت آنتی اکسیدانی را افزایش می دهند هم باعث می شوند روغن آرگان فواید کم نظیر و شفابخشی برای پوست و مو داشته باشد.

تفاوت های روغن آرگان خالص و تازه با محصولات حاوی آرگان

* محصولات (حاوی روغن آرگان) موجود در بازار و نوع اثر بخشی آنها * مرور ادامه