Skip to main content

آیا روغن آرگان خالص برای پوست، مو و ناخن مفید است – روغن آرگان خالص یک ترمیم‌گر فوق العاده برای پوست سرهای است که با شوره آسیب دیده باشد. روغن آرگان خالص حاوی مقدار زیادی از فنل های طبیعی مفید برای فولیکول های موی شما است.

با پوست خود مهربان باشیم:

ویتامین E موجود در روغن آرگان خالص با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی، پوست را در مقابل سرما مقاوم و رطوبت آن را حفظ می کند. روغن آرگان خالص در موارد نادر و در بعضی از افراد باعث حساسیت پوستی می شود، در صورت بروز حساسیت، روغن آرگان خالص را به صورت ترکیبی با کرم یا بصورت ماسک های خانگی استفاده نمایید. روغن آرگان خالص سرشار ازویتامین E می باشد که فواید بی‌شماری برای پوست و مو دارد.

خاصیت آنتی‌اکسیدانی:

ویتامین E موجود در روغن آرگان خالص روند پیری پوست را کند کرده و از غشای سلولی که از اسیدهای چرب اشباع نشده پلی ساخته شده‌اند و نسبت به اکسیداسیون بسیار حساس‌اند، محافظت می‌کند.

خاصیت ضد التهابی:

ویتامین E موجود در روغن آرگان خالص با جلوگیری از آزاد شدن برخی آنزیم‌ها یا میانجی‌های مسئول التهاب، از بروز التهاب پیشگیری می‌کند.

خاصیت مرطوب‌کنندگی:

ویتامین E موجود در روغن آرگان خالص با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی، پوست را مقاوم کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. روغن آرگان خالص سرشار از ویتامین e و امگا۳ بوده و تاثیر به سزایی در حفظ رطوبت پوست، مو و ناخن دارد. روغن آرگان خالص تاثیر به سزایی درترمیم ضایعات ناشی از سوختگی سطحی داشته و موجب بازسازی و بهینه سازی سلول های پوست می گردد. ویتامین E موجود در روغن آرگان خالص به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو، قابلیت درمان مو خوره های پائین مو را دارد.

روش استفاده از روغن آرگان خالص :
حد اقل دو روز در هفته قبل از استحمام روی موی خشک به مدت ۲۰ دقیقه بزنید و ماساژ بدهید و در صورت نیاز شستشو نماید.

پوست های خشک و اگزمایی، با استفاده از روغن آرگان خالص، به واسطه وجود ویتامین ای و اسیدهای چرب آن، به خوبی درمان می‌شوند. خاصیت مرطوب کنندگی روغن آرگان خالص موجب حفظ چربی ناخن شده و علاوه بر افزایش ضخامت و مقاومت ناخن، مشکلات پوسته پوسته شدن ناخن را از بین می‌برد. گرچه بسیاری از روغن‌ها و کرم ها، باعث تشدید التهاب پوست‌های جوش دار و آکنه دار می‌شوند، روغن آرگان خالص باعث کاهش التهاب آن می‌شود. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی روغن آرگان خالص باعث بهبود آسیب های وارد شده به پوست می‌گردد. استفاده مداوم از روغن آرگان خالص، باعث تنظیم ترشح چربی پوست می‌گردد .
نقش روغن آرگان خالص در تسریع بهبود پوست های آسیب دیده و سوخته بسیار حائز اهمیت است. مالیدن چند قطره روغن آرگان خالص روی پوست‌های آسیب دیده روند درمان آن را سریع تر می کند.

آیا روغن آرگان خالص برای پوست، مو و ناخن مفید است

روغن آرگان خالص با افزایش قدرت ارتجاعی پوست، مانع ایجاد هر گونه شکستگی پوست در دوران بارداری می گردد. استفاده مداوم از روغن آرگان خالص در دوران بارداری، علاوه بر افزایش الاستیسیته پوست، باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.
روغن آرگان خالص در موارد نادر و در بعضی از افراد باعث حساسیت پوستی می شود در صورت بروز حساسیت، روغن آرگان خالص را به صورت ترکیبی با کرم یا بصورت ماسک های خانگی استفاده کنید. تداوم در مصرف بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.
دقت کنید روغن آرگان خالص فاقد هرگونه اسانس بوده ،بوی کاملا مخصوص به خود را داشته، چسبندگی آن در حد روغن های معمولی و رنگ زرد دارد.

تلفن مشاوره رایگان: ۸۸۶۶۳۹۶۳ و ۸۸۶۶۳۹۶۴ -۰۲۱
برای اطلاع از شرایط فروش وموارد استفاده به پست اینستاگرام ما بپیوندید _arganole
آیا روغن آرگان خالص برای پوست، مو و ناخن مفید است