Skip to main content

نویسنده: سحر سنگسری

مزایای استفاده از شامپو های فاقد سولفات ،آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که شامپوی شما واقعا چه موادی دارد و چه تاثیری روی موهای شما دارد؟ مواد شیمیایی مورد استفاده در شامپوهای شما سورفکتانت ها هستند که عموماً با نام هایی مانند سدیم لورات سولفات یا سدیم لوریل سولفات استفاده می شوند. اگرچه این مواد کف زیادی ایجاد می کنند ، اما برای مو خوب نیستند. این مواد شیمیایی نه تنها باعث تحریک پوست سر می شوند ، بلکه به مرور زمان باعث ریزش مو می شوند. شامپوهای SLS حتی مسئول موهای خشک و کدر هستند.

بنابراین ، ما به شما توصیه می کنیم چنین شامپوهایی را کنار گذاشته و به جای آن از شامپوهای بدون سولفات سدیم استفاده کنید. شستشوی موهای بدون SLS علاوه بر طبیعی و بی خطر بودن ، در مقایسه با شامپوهای معمولی به موهای شما درخشش و بافت ابریشمی می بخشد. برخی دیگر از مزایای این پاک کننده ها عبارتند از:

شامپو های بدون سولفات

روغن های طبیعی پوست سر و مو را حفظ می کند: یکی از نقش های اصلی شامپوهای بدون SLS این است که چربی طبیعی موها را حفظ کرده و درخشندگی طبیعی آنها را حفظ می نماید. همه اینها زمانی امکان پذیر است که روغن های طبیعی در تارهای موی شما نگهداری شوند. پاک کننده های مو بدون SLS الیاف مو را بدون از بین بردن روغن های ضروری شسته ،موها را تمیز و پاک می نمایند.

شامپو های بدون سولفات

حفظ رطوبت کارآمد: برای جلوگیری از مشکلاتی مانند شکستگی انتها و شکستن موها به رطوبت نیاز است. شامپوهای SLS رطوبت فیبرهای مو را از بین می برد و باعث کدر شدن و وز شدن آنها می شود. از طرف دیگر ، پاک کننده های مو بدون سولفات به حفظ رطوبت طبیعی موها کمک می کند.و مانع از وز شدگی و کدر شدن مو می شود.

شامپو های بدون سولفات

کاهش تحریک/ التهاب: از آنجا که سولفات ها مواد شیمیایی خشکی هستند ، می توانند پوست سر را خشک کرده و تحریک کنند. خشک شدن پوست سر در صورت عدم کنترل می تواند منجر به التهاب شود. برعکس ، شامپو های بدون SLS ملایم هستند و موهای شما را به آرامی تمیز می کنند ، بدون ایجاد چنین مشکلاتی مانند خشکی ،وز شدن و یا کدر شدن مو را بهمرا داشته باشند.

شامپو های بدون سولفات

رنگ مو را حفظ می کند: معمولن اکثر بانوان موهای خود را رنگ آمیزی می نمایند. با این حال ، طول عمر رنگ بستگی به میزان مراقبت از موهای شما دارد. استفاده از شامپوی خوب بدون SLS طول عمر رنگ موهای شما را افزایش می دهد و در نتیجه محو شدن را کاهش می دهد. این به نوبه خود از رنگ آمیزی مکرر موهای شما جلوگیری می کند.شامپو های حاوی سولفات باعث از بین رفتن رنگ مو شده و بنابر این شما باید دفعات بیشتری مو های خورا رنگ کنید.

شامپو های بدون سولفات

ایمن برای محیط زیست: شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات برای محیط زیست بی خطر هستند. با وجود ترکیبات گیاهی آنها ،این محصولات هیچگونه زیانی برای آب و خاک و محیط زیست ندارد.

شامپو های بدون سولفات

مناسب برای پوست سر حساس: پاک کننده های مو بدون SLS جایگزینی مناسب برای کسانی است که دارای پوست حساس هستند.باتوجه به پاک کنندگی خوب و از طرفی حفظ چربی مناسب بدن ،شامپو های بدون سولفات بهترین انتخاب برای پوست های سر حساس می باشند.

شامپو های بدون سولفات

بدون سوزش چشم: شامپوهای بدون سولفات سدیم در مقایسه با پاک کننده های معمولی مو هیچ گونه سوزش در چشم ایجاد نمی کنند ، در صورتی که قطره ای به اشتباه داخل چشم بیفتدباعث سوزش و قرمزی چشم نخواهد شد..

شامپو های بدون سولفات

مناسب برای هر نوع مو: شوینده های مو بدون SLS برای استفاده در انواع مو مناسب است-فرقی نمی کند که فر ، صاف یا رنگ شده باشد.

شامپوهای بدون سولفات بسیار بیشتری برای ارائه به شما وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید – اگرچه این شامپوها به اندازه شامپوهای سنتی و دارای سولفات کف نمی دهند ، کف فراوان نشان دهنده کارآیی شامپوهای دارای سولفات نیست. کف فراوان فقط به عنوان یک ترفند توسط شرکت ها برای نشان دادن پاکسازی استفاده می شود.

اما کف فراوان ضمن پاک کردن گردو غبار و آلودگی های محیط ،چربی های مفید مو ،رنگ مو را نیز از بین می برد ، در صورتی که شامپو های فاقد سولفات ضمن پاک کردن مو از آلودگی های محیطی چربی های مناسب پوست را حفظ می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱

اینستاگرام _arganole