Skip to main content

مراقبت زمستانی عالی برای دست ها و پاهای شما

در این مقاله می‌خوانیم:

جوراب و دست‌ کش

محصولات بدون الکل

مانیکور و پدیکور

ماه‌های سرد سال که موردانتظار بسیاری از ما می باشد فرا رسیده است. در حالی که همه شما دوست دارید از هوای سرد لذت ببرید و در رختخواب راحت باشید، مراقبت از پوست خود نیز بسیار مهم است. این بار، ما فقط در مورد صورت شما صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد مراقبت از دست ها و پاهای شما را نیز بیان می کنیم. اگر دست ها و پاهای خود را بدون مراقبت رها کنید، پوست شروع به خشک شدن و خارش می کند. در مدت کوتاهی احساس خواهید کرد که پوستتان کدر و بی روح شده است. به همین دلیل ضروری است که دست ها و پاهای خود را نوازش کنید و توجه و تغذیه مورد نیاز را در طول زمستان به آنها بدهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند:

جوراب و دست‌کش

اگر سرما برای پوست حساس شما غیرقابل تحمل می شود، حتما دست و پای خود را با پوشیدن جوراب و لباس های آستین کامل گرم نگه دارید. جوراب‌ها به خشک شدن و ترک خوردن پاشنه‌های پا کمک می‌کنند در حالی که تاپ‌های آستین کامل و تی‌شرت‌ها به گرم ماندن بازوها کمک می‌کنند.

محصولات بدون الکل

اطمینان حاصل کنید که از هر نوع محصولی که حتی کمترین مقدار الکل در آن وجود دارداستفاده نمایید، به خصوص در فصل زمستان از محصولات شیمیای و الکل دار تا می توانیداجتناب کنید. محصولات مبتنی بر الکل به پوست شما احساس خشکی و خارش می دهند. بنابراین، بهتر است همیشه لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا ببینید آیا الکل در محصولاتی که روی آن سرمایه گذاری می کنید وجود دارد یا خیر.پیشنهاد ما کره کاکاو و کرم آرگان الکسیر که صد در صد گیاهی بوده و فاقد هر گونه مواد شیمیای و الکلی می باشد است.

photo 2020 11 09 12 06 16 photo 2020 10 05 12 40 01 e1650267322322

مانیکور و پدیکور

انجام منظم مانیکور و پدیکور در ماه های سرد در واقع به دستان شما کمک می کند تا مرطوب و تغذیه شوند. بنابراین اگر به دنبال دلایلی برای انجام مانیکور و پدیکور هستید، در اینجا یک دلیل محکم وجود دارد. در زمستان به طور مرتب دست ها و پاهای خود را نوازش کنید.

 در صورت قرار گرفت دست و پای شما در مجاورت سرما مراقب باشید که پاها و دست‌های خود را به سرعت گرم نکنید ، ابتدا دست وپای خود را ماساژ داده و سپس با آب ولرم شستشو داده و از کرم مناسب و یا کره کاکائو برای نرم کردن دست و پای خود استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید ۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱

اینستا گرام : _arganole

یک پاسخ به “مراقبت زمستانی عالی برای دست ها و پاهای شما”

  1. avatar

    ممنون بات مقاله عالی و کابردی تون