Skip to main content

روغن آرگان خالص arganole مراقبی کامل برای تمام فصول
فصل پاییز و شروع بادهای سرد و هوای دایما در حال تغییر صدمات جبران ناپذیری را برای پوست و موی ما می‌تواند به همراه داشته باشد . از این روی مراقبت از پوست و مو در این فصل کمی پر اهمیت می‌باشد ،روغن آرگان خالص arganoleیک همراه همیشگی است که پوست وموی شما را در مقابل این آسیب ها مراقبت می‌کند،تا کنون مقالات مختلف در خصوص روغن آرگان خالص معجزه طبیعت برای شما تهیه و تنظیم کرده‌ایم ،امیدواریم این مقاله تحقیقی نیز کمکی در معرفی بهتر روغن آرگان خالص arganoleداشته باشد.نکات مهمی که در این مقاله می خوانیم :

مرطوب کننده پوست و مو ، نرم کننده مو ، براق کننده مو،ضد پیری ،مراقبت از پوست های حساس ، ترمیم آکنه، حفاظت و شفا، بارداری ، درمان ضایعات پوستی پا، دست و ناخن ، مرطوب کننده لب

۱-آیا روغن آرگان خالص مرطوب کننده مناسبی برای پوست و مو هست

روغن آرگان خالص arganole اغلب به عنوان یک مرطوب کننده پوستی برای تغذیه و نرم شدن پوست استفاده می‌شود. ویتامین سرشار E و اسید های چرب اشباع نشده ،روغن آرگان خالص arganole را تبدیل به محصولی ایده آل برای مراقبت از پوست و مو کرده است ،پوست و مو روغن آرگان خالص arganoleرا به راحتی جذب می‌کند و غیر چرب و غیر حساس است، روغن آرگان خالص arganole یک مرطوب کننده صد در صد طبیعی است. روزانه چند قطره از روغن آرگان خالص arganole را بر روی پوست صورت و گردن به آرامی ماساژ داده تا کاملا جذب پوست شما شده و هیچ گونه آثار چربی از آن باقی نماند ، جذب روغن آرگان خالص arganole در پوست شما نشانه خلوص روغن آرگان خالصarganole نیز می‌باشد.

روغن آرگان خالص arganoleمراقبی کامل برای تمام فصول
آیا روغن آرگان خالص نرم کننده مناسبی برای مو هست
خواص درمانگر روغن آرگان خالص arganole برای موهای آسیب دیده اثبات شده است ،با استفاده از روغن آرگان خالص arganole موهای نرم تر، ابریشمی و شفاف تر.خواهد شد،روغن آرگان خالصarganole برای موهای رنگ شده ایده آل است و مو خره و دو شاخه شدن مو را کاملا درمان می کند. استفاده از روغن آرگان خالصarganole به منظور حفظ سلامت و شادابی موهایتان بسیار آسان است.

۳. آیا با روغن آرگان خالص موها براق و با درخشان می‌شود

درخشش و براق بودن همیشه مو های شما را پر تر و بهتر از چیزی که هست نمایش می‌دهد، کافی ایست پس از حمام موهای خود را کامل خشک نکرده و در حالت مرطوب چند قطره روغن آرگان خالصarganole.را روی کف دست ریخته و به آرامی ماساژ دهید، روغن آرگان خالصarganole پس از چند لحظه جذب موهای شما شده و علاوه بر براق ودرخشنده کردن مو باعث تغذیه و تقویت موی شما هم خواهد شد، نسبت به حجم موی خود از ۳ تا ۵ قطره روغن آرگان خالصarganole بیشتر استفاده نکنید ، پس از جذب کامل روغن آرگان خالصarganole روی مو های شما نیازی به شستشوی آن ندارید.

روغن آرگان خالص arganoleمراقبی کامل برای تمام فصول

۴. آیا روغن آرگان خالص ضد پیری است

روغن آرگان خالصarganole نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده موثر عمل می‌کند، بلکه می‌تواند با تقویت کلاژن سازی در پوست از افتادگی پوست جلوگیری و چین و چروک را کاهش دهد ،خاصیت آنتی اکسیدانی روغن آرگان خالصarganole باعث تقویت حالت کشسانی پوست شده و پوست را همواره شاداب نگاه می‌دارد.
بهترین روش استفاده  از روغن آرگان خالصarganole برای اثرات مهم ضد پیری، ماساژ چند قطره به صورت و گردن قبل از خواب می باشدابتدا پوست خود را با یک تمیز کننده مانند صابون یا گلاب تمیز کرده ، پس از باز شدن منافذ پوست از آلودگی های محیلی و چربی ، ۲تا۳ قطره روغن آرگان خالصarganole را روی پوست صورت وگردن زده و به آرامی به سمت بیرون ماساژ دهید.

۵- آیا روغن آرگان خالص برای ترمیم پوست های حساس مفید است

افرادی که از پوست خشک یا شرایطی مانند اگزما رنج می برند روغن آرگان خالصarganole بایتامین E و اسیدهای چرب موجود بهترین تاثیر را در درمان آنها خواهد داشت ، البته فراموش نکنید اکثر بیماری های پوستی باید به یک پزشک مراجعه کرد ، اما برای درمان های تکمیلی ،روغن آرگان خالصarganoleمی‌تواند یک کمک کننده موثر باشد. روغن آرگان خالصarganole برای ترمیم پوست آسیب دیده و ارائه مواد مغذی به آن که باعث خشکی و تحریک بیشتر می شوند.بسیار موثر می باشد روغن آرگان خالصarganole نیز شامل مواد تشکیل دهنده ای است که پوست را تسکین می دهد. روزانه ۲ تا سه قطره روغن آرگان خالصarganole بر روی موضع حساس مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

روغن آرگان خالص arganoleمراقبی کامل برای تمام فصول
۶. آیا روغن آرگان خالص آکنه را کاهش می‌دهد

بسیاری از روغن ها و مرطوب کننده ها می توانند شرایط پوستی مانند آکنه را تشدید کنند، روغن آرگان خالصarganole در واقع پوست را تسکین می دهد و باعث بهبودی پوست می شود. آکنه اغلب نتیجه پوست چرب است. از آنجا که روغن آرگان خالص غیر چرب است، به رفع چربی زیاد کمک می‌کند تا پوست را متعادل سازد.  روغن آرگان خالصarganole همچنین شامل آنتی اکسیدان های است که به بهبودی سلول های آسیب دیده پوست کمک می‌کند و التهاب را کاهش می‌دهد.

پس از پاک سازی پوست چند قطره روغن آرگان خالصarganole رابه پوست آسیب دیده توسط آکنه مالیده و به آرامی ماساژ دهید ،.

۷. آیا روغن آرگان خالص برای حفاظت و شفای پوست مفید است

آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان خالصarganole به طور کلی برای بهبود پوست های که تحریک شده، ترک خورده، آسیب دیده یا حتی سوخته است.بسیار مفید می باشد این بهترین استفاده به عنوان یک پیشگیری کننده برای پوست خشک و یا حساس است، روغن آرگان خالصarganole همچنین می تواند مورد استفاده برای سرعت بخشیدن به مرحله بهبود استفاده شود. خواص روغن آرگان خالص شامل کاهش التهاب، تسکین دهنده درد و افزایش میزان بهبود است.روغن آرگان خالص برای پوست های که بر اثر لیزر صدمه دیده اند و بصورت پوسته پوسته درآمده‌اند  بهترین درمانگر بوده وبا ویتامین e سرشار خود همچون آبی بر آتش در درمان آن معجزه می کند، کافی است نسبت به شدت صدمه دیدگی ۵ تا ۱۰ روز ،روزانه ۲ تا ۳ قطره روغن آرگان خالصarganole را روی محل صدمه دیده به آرامی ماساژ داده تا کامل جذب پوست گردد.

۸. آیا روغن آرگان خالص ترک های دوره بارداری را کاهش می‌دهد

با استفاده از روغن آرگان خالصarganole با ترک های ناشی از دوران بار داری خدا حافظی کنید ، زنان مراکشی برای قرن های متمادی از روغن آرگان خالص برای کشسانی پوست در دوران بارداری استفاده می کرده روغن آرگان خالصarganole الاستیسیته پوست را به دلیل محتوای ویتامین E آن افزایش می دهد. با استفاده از چند قطره روغن آرگان به سینه، شکم، ران و باسن در دوران بارداری احتمال ابتلا به علائم کشش ناخوشایند را کاهش می دهد.

۹. آیا روغن آرگان خالص مناسب برای درمان ضایعات پوستی پا، دست و ناخن هست

خواص نرم کننده روغن آرگان ایده آل برای ناخن های شکننده، دست های خشک و ترک خورده، پوست سخت در پا است. روغن آرگان خالصarganole پوست را مرطوب کرده و نرم می کند، دست ها و پاها را نرم می کند و ناخن ها را قوی و سالم می سازد. سعی نماید روزانه چند قطره روغن آرگان خالصarganole ، را به دست ها و پاها قبل از خواب هر شب ماساژ دهید.

روغن آرگان خالص arganoleمراقبی کامل برای تمام فصول

۱۰. آیا روغن آرگان خالص مرطوب کننده لب مناسبی هست

به خصوص در هوای سرد و یا خشک، لبها به آسانی می توانند ، خشک و ترک خورده شوند. روغن آرگان خالصarganole محصول ایده آل است که اطمینان حاصل شود که لب ها ، نرم باقی می‌مانندکافی است. یک قطره یا دو عدد روغن آرگان خالصarganole را به لب های بملید و از پاک نشدن آن اطمینان کسب کنید.

روغن آرگان خالص در افراد کمی باعث بروز حساسیت های پوستی و جوش‌های ریز می‌شود ، ابتدا روغن آرگان خالص را روی بازوی خود کمی مالیده و در صورتی که بعد از یک روز ایجاد حساسیت نکرد ، در مواضع حساس مثل پوست صورت استفاده کنید.
تلفن مشاوره رایگان : ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام:  _arganole