Skip to main content

روغن آرگان اٌله برای مو؛

روغن آرگان اٌله از دانه های درخت اسپینوسا استخراج شده و به عنوان یک مرطوب کننده، تغذیه کننده و ضد عفونی کننده قوی برای پوست و مو استفاده می شود. روغن آرگان اٌله به نام “طلای مایع” با کیفیت خیره کننده، حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی مفید، از جمله ویتامین E و اسیدهای چرب غیراشباع مانند اسید اولئیک، لینولئیک و هیالورونیک که برای مو بسیار مفید است می باشد، این مواد که به مقدار زیادی در روغن آرگان اٌله موجود است، باعث رشد موهای سالم می شود. آنتی اکسیدان ها روغن آرگان اٌله به سلول های موی سالم کمک کرده و به طور گسترده ای برای رشد تارهای ضعیف مو استفاده می شود. روغن آرگان اٌله مزیت های بسیاری برای مو دارد. بنابراین متخصصان لوازم آرایشی توصیه می کنند حداقل دو بار در ماه از روغن آرگان اٌله برای مو استفاده شود. روغن آرگان اٌله می تواند به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست سر عمل کند و به مبارزه با شوره سر و خشکی پوست سر کمک کند. روغن آرگان اٌله در رشد تارهای موضعیف موثر است و می تواند شکنندگی مو را ترمیم نماید. علاوه بر اینها روغن آرگان اٌله باعث لطافت، نرمی و درخشش مو می گردد. 

روغن آرگان اٌله برای حذف پوسته پوسته شدن و ترمیم پوست خشک سر؛

روغن آرگان اٌله با داشتن ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب مفید، عفونتهای پوست سر خشک براثر کم آبی را ترمیم می کند. روغن آرگان اله مشکل خشکی پوست سر که بدلیل استفاده مداوم از انواع شامپو حاوی مواد شیمیایی ایجاد شده است را ترمیم می نماید. خشک شدن پوست سر و مرطوب نبودن آن به احتمال زیاد موجب ایجاد شوره سر می شود. اشتباهی که بسیاری از مردم در این مورد انجام می دهند استفاده از یک شامپوی جدید به عنوان برطرف کننده شوره می باشد، این محصولات با مواد شیمیایی که باعث افزایش خشکی پوست سر و مو می شود، باعث تشدید این مشکل خواهند شد. به عنوان یک راه حل مناسب در این موارد، استفاده از روغن آرگان اٌله است. چند قطره روغن آرگان اٌله را بر روی پوست سر به منظور کاهش خشکی ماساژ داده و پس از آن چند قطره روغن آرگان اٌله را برای تغذیه مو بر روی ریشه موی مرطوب به آرامی آغشته کنید ، تاثیر این عمل را با یک ماه استفاده مشاهده خواهید کرد. دقت کنید فقط از روغن آرگان خالص استفاده شود.

روغن آرگان اٌله برای موهای خشک و شکننده؛

روغن آرگان اٌله ترمیم کننده فوق العاده برای موهای خشک است، افرادی که موی بسیار خشک دارند توصیه می شود یک یا دو بار در هفته نسبت به حجم موهای خود هر بار بین ۳ تا ۴ قطره روغن آرگان خالص را کف دست ریخته و به آرامی روی ساقه و بدنه مو ماساژ داده و سپس سطح سر را با یک پلاستیک بپوشانید این عمل باعث شده گرمای محیط سر حفظ شده و روغن براحتی به لایه های میانی ساقه، ریشه و پوست سر نفوذ کنند. بهتر است این کار را موقع خواب انجام داده و تا صبح روز بعد این ماسک روی سر بماند. پس از استحمام دو تا سه قطره روغن آرگان خالص را به موهای مرطوب خود ماساژ داده و آنرا پاک نکنید، با این عمل معجزه روغن آرگان خالص در شفافیت، نرمی و لطافت موی خود را احساس خواهید کرد.

حفاظت مو ناشی از آسیب دیدگی آب استخر؛

شنا یکی از فعالیت هایی است که بر سلامتی مو تأثیر منفی می گذارد، زیرا آب شور، آب استخر که به کلر و مواد شیمیای آغشته است، تاثیر مخربی روی مو داشته و باعث خشکی و آسیب دیدن مو می گردد. برای محافظت از مو در زمان شنا، ابتدا موهای خود را مرطوب کرده و سپس دو تا سه قطره رو غن آرگان اٌله را روی ساقه و بدنه مو ماساژ داده و با یک برس یا شانه آنرا در تمام سطح مو توزیع کنید. روغن آرگان اٌله همچون یک بادیگارد از موی شما در مقابل عوامل شیمیایی آب استخر محافظت خواهد نمود.

روغن آرگان اٌله پیش گیری از ریزش مو؛

روغن آرگان اٌله درمان بسیار خوبی برای مشکل ریزش مو است، موهایی که بر اثر عدم تغذیه مناسب و نه بدلایل هورمونی ریزش می کنند، روغن آرگان اٌله به راحتی این مو ها را تغذیه کرده و مانع از ریزش شدید آنها می شود، در هفته دو تا سه بار هر بار دو تا سه قطره روغن آرگان خالص را روی ساقه و پوست سر به آرامی ماساژ داده و پس از مدتی شاهد توقف ریزش و رشد تارهای ضعیف موی خود باشید.

روغن آرگان اٌله برای روشنی و براقی مو؛

قطره های روغن آرگان بر روی مو یک براقی متمایزی به مو می دهد، روغن آرگان اٌله به سرعت به موها نفوذ کرده و علاوه بر تغذیه مو موجب براقی و لطافت مو می گردد.

روغن آرگان اٌله مو را در مقابل اشعه محافظت می کند؛
توصیه می شود قبل از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید چند قطره روغن آرگان اٌله را روی مو ماساژ داده و با یک شانه به تمامی سطح مو برسانید، روغن آرگان اٌله توانایی محافظت از مو در مقابل آسیب های ناشی از نور مستقیم خورشید را دارد.

روغن آرگان اٌله بهترین تغذیه کننده مو؛

تجربه گروه های مختلف افراد نشانگر این است که روغن آرگان اٌله دارای توانایی بالایی برای رشد دوباره مو می باشد، ویتامین ها و اسید های چرب موجود در روغن آرگان خالص باعث تحریک پوست و تغذیه فولیکول و پیاز مو می شوند. برای این منظور هفته ای حداقل دو بار نسبت به حجم مو خود چهار یا شش قطره روغن آرگان خالص را روی ساقه مو و پوست سر به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده سپس موهای خود را با یک برس نرم ترجیحا چوبی به آرامی شانه کرده و در زمان شانه کردن سعی کنید برس پوست سر شما را ماساژ بدهد تا زمانی که از این کار خسته نشده اید اینکار را به آرامی انجام دهید حرکت آرام برس بر روی پوست سر باعث جریان بیشتر خون شده واین کار به تغذیه ریشه و رشد مو کمک شایانی می کند.

تلفن مشاوره رایگان ۴-۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳