Skip to main content

نحوه مراقبت از سر تراشیده شده ،،،تراشیدن موی سر برای خانم‌ها و آقایان تنها یک مدل از مو و برای ظاهری متفاوت نیست،گاهی اوقات تراشیدن موی سر، بهترین راه برای درمان بسیاری از مشکلات مو و پوست سر می‌باشد،کچل بودن به این معنی است که به مراقبت از مو (یا پوست سر) در یک نور کاملاً جدید فکر کنید. خوشبختانه مراقبت از سر تراشیده شده با این نکات آسان خواهد شد.

شامپو و نرم کننده را حذف نکنید

شاید دیدن موهای ریز روی سر شما سخت باشد، اما آنها به محبت و مراقبت نیاز دارند! چربی‌ها و آلودگی‌های محیطی می‌توانند روی پوست سر تراشیده جمع شوند، بنابراین هنگام حمام حتما از شامپو و از یک مرطوب‌کننده استفاده کنید، تا از پوسته پوسته شدن سر مراقبت کنید، در حالی که صابون برای شستشوی بدن ممکن است گزینه آسانی به نظر برسد، اما می تواند اثر خشک کنندگی داشته باشند. بهتر است از محصولات ساخته شده برای مو استفاده کنید.

 از پوست سر خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

مو مانند یک پوشش سر شما را گرم و محافظت می‌کند. اکنون که عایق کمتری در بروی سر خود دارید، در روزهای سرد، سر خود را با کلاه گرم بپوشانید. در روز‌های آفتابی حتمن از کرم ضد آفتاب و یک کلاه تابستانی استفاده کنید.حتی در روزهای ابری، گذراندن وقت در خارج از منزل می تواند پوست سر شما را دچار سوختگی کند، بنابراین از کرم ضد آفتاب برای سر، گوش و گردن خود حتمن استفاده کنید.

images 6

هیدراته و مرطوب نگه دارید

در ماه‌های خشک زمستان، یا اگر سرتان کمی بیش از حد آفتاب بخورد، پوست سرتان می‌تواند خشک و خشن شود. با نوشیدن مقدار زیادی آب و استفاده از مرطوب کننده پوست حساس روی سر خود را هیدراته کنید.

 ماساژ پوست سر را امتحان کنید

برخی می گویند مالیدن سر طاس شانس خوبی به همراه دارد. ممکن است این درست باشد یا نباشد، اما تحریک پوست سر شما جریان خون خوب را افزایش می دهد و رشد موی سالم را تشویق می کند.استفاده از روغن مو آرگان۱ در هنگام ماساژ سر علاوه بر تقویت فولیکول های مو و تقویت تارهای ضعیف مو در جهت رشد بیشتر ، پوست سر شما را مرطوب نگهداشته و موجب تقویت پوست سر می‌گردد ، قبل از خروج از منزل و یا شب قبل از خواب سر خود را با روغن مو آرگان ۱ ماساژ داده روی آنرا بپوشانید و روز بعد شستشو دهید ، پس از رشد موهایتان معجزه روغن مو آرگان۱ را خواهید دید.

IMG 0609 scaled

نحوه انجام این کار به این صورت است: از هر ۱۰ نوک انگشت روی سر خود شروع کنید، فشار ملایمی وارد کنید و انگشتان خود را در اطراف پوست سر خود حرکت دهید، از پیشانی تا تاج سر و به سمت پایین تا گردن حرکت کنید. انجام این کار به تنهایی آسان است یا می‌توانید سعی کنید یکی از عزیزانتان را متقاعد کنید که مالیدن سر طاس برای او خوش شانسی به همراه خواهد داشت.و کار مالیدن روغن آرگان مو۱و ماساژ را به ایشان محول کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پوست و موی ما تماس بگیرید.۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام _arganole