Skip to main content

خواص و موارد استفاده از روغن‌های ماساژ

خواص و موارد استفاده از روغن های ماساژ ،،،روغن ماساژ قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرد ،روغن‌های ماساژ امروزه نیز مانند صدها سال پیش با کیفیت بهتر و روش های متنوع‌تر قابل استفاده می باشد. ماساژ می تواند یک روش ساده و پیچیده باشد که به نظر بسیاری ارزش درمانی دارد. روغن‌های ماساژ برای کمک به تخفیف ، تسکین و بهبودی بدن از برخی بیماری ها ، تنش ها و استرس ها و برای آرام بخشی و برخی لاغری های موضعی استفاده می شوند.

divine hands aroma slimming massage

از آنجا که روغن‌های ماساژ شما را قادر می سازد حداکثر مزایای ماساژ را بدست آورید ، رویکرد “یک محصول متناسب با همه” وجود ندارد. در عوض ، روغن‌های مختلف مزایای درمانی منحصر به فردی را ارائه می دهند که می تواند اثرات نوع خاصی از ماساژ بدن را تقویت و بهبود بخشد. شما احتمالاً در مورد بسیاری از روغن‌های معروف مانند ،روغن آرگان ،روغن زیتون ، روغن نارگیل و روغن بادام شیرین چیزهایی شنیده اید ، اما بسیاری از روغن های دیگر وجود دارند که می توانند ارزش بسیار خوبی ارائه دهند تا از ماساژخود بیشترین بهره را ببرید.

خواص و کاربردهای روغن ها

از آنجا که صدها نوع مختلف ماساژ از ماساژ ورزشی تا ماساژهای سوئدی و سنگی وجود دارد ، دانستن اینکه چه نوع روغن هایی بیشترین اثرات درمانی را به وجود می آورند ، می تواند اطلاعات بی ارزشی باشد.

اگرچه بسیاری از ماساژها می توانند بدون هیچ گونه روغنی انجام شوند ، اما دلیل اصلی استفاده ازروغن ماساژ ،کمک به ایجاد یک تماس آرام و موثر بین دست و پوست است. برای اینکه واقعاً بیشترین ارزش و مزایای ماساژ بدن را بدست آورید ، برای یک ماساژ خوب روغنی را انتخاب کنید به شما حس خوشی را بدهد.

روغن آرگان خالص

روغن آرگان برنگ زرد طلایی می باشد. روغن آرگان سرشار از ویتامین های ترمیم کننده پوست می باشد، روغن آرگان بسیار جاذب است و بسرعت در اعماق پوست نفوذ می کند ،با توجه به گران بودن روغن آرگان خالص درصورت مخلوط شدن با روغنهای دیگر، روغن آرگان رقیق شده قیمت مناسب تری برای ماساژ دارد.

کره کاکائو

گرچه کره کاکائو بدلیل جامد بودن در ماساژ استفاده نمی شود ، اما ترکیبات منحصر بفرد آن برای پوست و رایحه دلنشین آن باعث شده در ترکیب روغن های ماساژ خاص استفاده شود ، دانه های کره کاکائو بصورت جامد در روغن ماساژ Multi ole Masssaje معلق بوده که به محض تماس با پوست و قرارگرفتن در مجاورت دمای بدن ذوب و همراه با روغن روی پوست حرکت می کنند.

روغن نارگیل

چگالی روغن نارگیل بالاست و در حالت نیمه جامد به رنگ سفید شیری است ، اما می تواند به راحتی بین دست ها گرم شود و به راحتی قابل استفاده باشد. روغن نارگیل به دلیل  بوی مناسب ،وتاثیرات مثبت برای پوست بسیار محبوب است.

روغن نارگیل یک روغن عالی برای کاهش اصطکاک در ماساژ بدن است ، اما برای بهبود پوست ترک خورده و خشک در هر نقطه از بدن استفاده شده است. همچنین شناخته شده است که به کاهش آکنه کمر کمک می کند زیرا منافذ پوستی را مسدود نمی کند.

روغن دانه انگور

خواص: از نظر ارزش غذایی بسیار غنی است زیرا دارای مقادیر زیادی اسید لینولئیک (اسیدهای چرب امگا ۶) است که برای پوست بسیار مفید است. ابریشمی و بافت صاف آن را به یک روغن ماساژ عالی تبدیل کرده است. این خاصیت غیر حساسیت زا است و آن را به یک روغن مناسب برای انواع پوست تبدیل می کند.

روغن هسته انگور بسیار جاذب و مرطوب کننده عمیق است که آن را به یک روغن ماساژ عالی ، به ویژه برای پوست های حساس تبدیل می کند. همچنین یک روغن حامل عالی است ، به این معنی که می تواند با روغن های دیگر مخلوط و تزریق شود تا به بهبود اکسیداسیون و اثرات جاذب آن در پوست کمک کند.

روغن زیتون

روغن زیتون به یک رنگ سبز ملایم  یک روغن ماساژ بسیار محبوب می باشد.روغن زیتون دارای چگالی بالا  است ، اما می توان آن را رقیق کرد. از آنجا که از تعدادی ماده مغذی مانند ویتامین E ، فسفر ، کلسیم ، آهن ، روی ، منیزیم و کاروتن ساخته شده است ، بسیار جاذب است و ارزش غذایی بالایی دارد.

روغن زیتون معمولاً در نوزادان استفاده می شود، اما برای بزرگسالان نیز بسیار مفید است. به غیر از کاهش اصطکاک بین تماس پوست بدن با پوست دست در هنگام ماساژ ، به بهبود قدرت و کشش پوست نیز کمک می کند. این ماده همچنین یک اثر گرم کننده جزئی ایجاد می کند ، برای کمک به رفع سفتی مورد استفاده قرار گرفته و ضد حساسیت است و آن را برای انواع پوست مناسب می کند.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین برای ماساژ به شدت توصیه می شود و برای استفاده از ماساژ تقاضای زیادی دارد. بسیار جاذب و کم چگالی است ، اما هنوز هم می تواند خواص روغنی خود را مدت ها پس از انجام ماساژ حفظ کند. از بادام شیرین ساخته شده و بوی ملایمی دارد که حواس را تحت فشار قرار نمی دهد.

روغن بادام شیرین عمدتا در انواع ماساژهای بدن برای ایجاد احساس ماساژ صاف استفاده می شود. در هنگام ماساژ ، روغن بادام شیرین همچنین به مرطوب سازی و نرم شدن کمک می کند ، روغن بادام شیرین برای کسانی که پوست خشک و کم آبی دارند ایده آل است. همچنین می تواند به عنوان پایه در روغن‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

WhatsApp Image 2021 02 28 at 14.52.11

روغن ترکیبی Multi ole Massaje

آنچه خوبان هم دارند تو یکجا داری، روغن آرگان ترکیبی ماساژ ترکیبی از روغن آرگان، روغن بادام شیرین، روغن نارگیل و کره کاکائو می باشد ، روغن آرگان ترکیبی ماساژ تمامی خواص ارزشمند روغن آرگان را در کنار روغنهای دیگر و کره کاکائو به همراه دارد ، روغن آرگان ترکیبی ماساژ علاوه بر داشتن رایحه خوش ،از چگالی مناسبی برخوردار بوده و براحتی جذب پوست می گردد، روغن آرگان ترکیبی ماساژ مناسب برای ماساژ های آرام بخش ، ماساژ های زیبای وماساژ های درمانی همچون کمر درد و زانو درد می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید۸۸۶۶۳۹۶۳ ۰۲۱

اینستاگرام : _ARGANOLE